سه پارکینگ اضطراری در محور تفرش-دستجرد قم افتتاح شد

قم-ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخش سلفچگان قم گفت: سه باب پارکینگ اضطراری و آرام سازی شیب شیروانی راه به طول حدود ۴ کیلومتر درمحور دستجرد – تفرش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روز چهارشنبه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، محمدرضا قزوینیان با اشاره به طرح های اجرا شده برای افزایش ضریب ایمنی این محور، افزود: محوردستجرد – تفرش یکی از راه های ارتباطی بین دو استان قم و مرکزی است.

وی احداث این سه پارکینیگ را در قالب اقدام واکنش سریع برای مدیریت حوادث احتمالی دانست و گفت: این طرح از اول خردادماه سال جاری آغاز شد و در ۲۳ تیرماه به بهره برداری رسید.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلفچگان ، طول مسیر اجرایی پروژه را (در طرفین راه)  ۸کیلومتر برآورد کرد و افزود: هریک از پارکینگ‌ها با مساحت تقریبی ۶۰۰ متر مربع احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: بخش سلفچگان به دلیل موقعیت جغرافیایی و تولیدات باغی و صادرات محصولات تولیدی به خارج از استان همواره شاهد ترافیک بالای تردد در محورهای مواصلاتی بوده است.

قزوینیان یادآور شد: از ابتدای سال جاری طرح لکه گیری آسفالت، تعریض و نصب گاردریل، تعمیر و تعویض تابلو و علائم ترافیکی، شانه سازی و غیره در این محور به اجرا در آمده است.

 سلفچگان یکی از بخش‌های تابعه استان است که در فاصله ۴۰ کیلومتری شهر قم قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha