۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 1028
کد خبر: 84404883
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک در جاده کندون به سمت مازندران سنگین شد

۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۱
کد خبر: 84404883
ترافیک در جاده کندون به سمت مازندران سنگین شد

ساری- ایرنا - سرپرست پلیس راه مازندران وضعیت ترافیکی جاده کندوان در مسیر جنوب به شمال این محور را سنگین توصیف کرد و گفت : ترافیک در دیگر محورهای مواصلاتی هراز ، سوادکوه و کیاسر روان و عادی است.

سرهنگ هادی عبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در ۶ مبادی ورودی استان توسط ماموران پلیس با قوت تداوم دارد، افزود: ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی توسط ماموران پلیس راه و همچنین پایش دوربین‌های هوشمند در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: از صبح امروز حدود ۴۰۰ دستگاه خودرو با پلاک غیر بومی به مبداء حرکت خودشان بازگردانده  و ۵۰۰  دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شدند. 
سرپرست پلیس راه مازندران با هشدار به این که ناخوانا، محو و مخدوش کردن پلاک خودروها  از موارد تخلف محسوب می‌شود، تاکید کرد : طبق قانون  رانندگان متخلف به دادگاه معرفی شده که مجازات آن نیز  ۶ ماه تا یک سال حبس است.

عبادی ادامه داد: طبق آمار رسمی از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار و ۴۹۷ دستگاه خودرو اعمال قانون و چهار دستگاه خودرو به دادگاه معرفی شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به این که در مناطق مختلف جاده های مواصلاتی استان شاهد بارندگی و مه گرفتگی هستیم ،گفت : در حال حاضر در برخی از نقاط همه محورهای مواصلاتی استان باران پراکنده  گزارش شده است و همچنین مه گرفتگی در ارتفاعات  محور چالوس ، سوادکوه و کیاسر نیز وجود دارد. 

وی تاکید کرد : با توجه به افزایش تعداد شهرهای قرمز کرونایی مازندران از هموطنان عزیز خواهش می کنیم از سفربه این خطه شمالی خودداری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha