۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۶
کد خبرنگار: 1450
کد خبر: 84404888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرونده پروژه‌های سیل ۹۸ لرستان اوایل سال آینده بسته می شود

 خرم‌آباد - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: پرونده بازسازی خرابی‌های سیل فروردین سال ۱۳۹۸ در لرستان تا اوایل سال آینده بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا درپلدختر داریوش امانی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پل بابازید (شهید سلیمانی) پلدختر اظهار کرد: بازسازی بخشی از پروژه های سیل سال ۹۸ در لرستان در حال اجرا و بخشی از آن مربوط به پل ها و ابنیه ها است که برای بخش باقی مانده منتظر دریافت اعتبارات هستیم.

وی افزود: در این راستا وزیر راه و شهرسازی مکاتباتی با رییس سازمان برنامه و بودجه انجام داده و اقدامات خوبی صورت گرفته که تامین اعتبار و مقرر شده تا اوایل سال ۱۴۰۱ پرونده این پروژه‌ها بسته ‌شود.

 معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مبلغ پنج هزار میلیارد تومان از این پروژه‌ها در حوزه راهداری است که  چهار هزار کیلومتر آن راه روستایی و مابقی شامل بهسازی روکش آسفالت، پل‌، ابنیه ها و عمده آن مربوط به جاده ها و محورهای تخریب شده از سیل سال ۹۸ است.

امانی به نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد و افزود: نوسازی این ناوگان در سه نقطه کشور آغاز شده و بر اساس ماده ۱۲ قانون حمایت از تولید، پنج هزار دستگاه وسیله نقلیه در کشور نوسازی شده است.

 امانی یادآور شد: همچنین ابتدا بر اساس  بند ۳ ماده ۳۰ قانون احکام دائمی بنا بود ناوگان زیر سه سال کار کرده با برندهای ( نام تجاری) معتبر وارد کشور شوند که در این زمینه حدودسه هزار و ۶۴۲  دستگاه ثبت سفارش و از این تعداد حدود ۵۰۰ دستگاه آماده شماره گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha