۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85628522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانک قرض الحسنه مهر ایران ۱۸۰ همت تسهیلات پرداخت کرد

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: ۱۸۰ همت (هزار میلیارد تومان) تسهیلات سال گذشته توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید سعید شمسی نژاد روز سه شنبه در آیین افتتاحیه پروژه ساختمانی شعبه انقلاب و چهار واحد اقامتی مامورسرا در خرم آباد اظهار کرد: این میزان تسهیلات در قالب ۲.۵ میلیون فقره بوده که نسبت به سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان امسال بیش از ۴.۵ میلیون فقره تسهیلات قرض الحسنه معادل ۳۴۰ همت به مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت شود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران همچنین در خصوص تسهیلات پرداختی در لرستان تصریح کرد: نیمه نخست امسال بیش از ۳۸ هزار فقره معادل ۲ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال به بیش از ۷۵ هزار فقره افزایش یابد.

شمسی نژاد اضافه کرد: تلاش ما بر این است تمامی تسهیلات تکلیفی همچون ازدواج، فرزندآوری و وام مربوط مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در اولویت پرداخت باشد تا به تعهدات خود جامه عمل بپوشانیم.

وی با تاکید بر هزینه کرد منابع بانکی مناطق محروم در همان مکان افزود: در حال حاضر ۵۰۰ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیش از ۱۸ میلیون مشتری در سراسر کشور فعال است و از حیث منابع رتبه هشتم کشور را دارد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان اینکه بانک های قرض الحسنه به دلیل ماهیت، تعهدات خاص خود را دارند عنوان کرد: در این راستا متوازن سازی در پرداخت تسهیلات و تکالیف در دستورکار قرار دارد چرا که در کل شبکه بانکی کشور تعهدات بالا و منابع محدود است.

شمسی نژاد با اشاره به صفر شدن کارمزد تسهیلات کمتر ۲۰۰ میلیون ریال در بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان کرد: در حال حاضر ۱۰ درصد منابع لرستان در اختیار بانک قرض الحسنه مهر می باشد که این امر نشان دهنده اعتماد مردم و مسوولان است.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در خدمت رسانی به محرومان و اقشار ضعیف همچنان پای کار خواهد بود و امید می رود در آینده نزدیک جزو سه بانک برتر کشور باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha