بررسی دلایل خاموشی‌های اخیر در دستور کار مجلس

تهران - ایرنا - گزارش کمیسیون انرژی در مورد دلایل خاموشی‌های اخیر و مانع زدایی از صنعت برق کشور در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با حضور ۲۱۲ نماینده و به ریاست «محمد باقر قالیباف» دقایقی قبل آغاز به کار کرد.

گزارش کمیسیون انرژی در مورد خاموشی‌های اخیر و مانع زدایی از صنعت برق کشور و گزارش این کمیسیون در مورد لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب در دستور کار امروز نمایندگان است.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، طرح دو فوریتی الزام دستگاه‌های اجرایی برای پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان و  لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار امروز نمایندگان مردم در مجلس قرار دارد.

نمایندگان امروز همچنین لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی و بررسی لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل را بررسی خواهند کرد

بررسی لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان‌یافته در دریای خزر الحاقی به موافقتنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر، طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی و تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق های نامتعارف در دستگاه های اجرایی هم در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

نمایندگان امروز همچنین مغایرت‌های قانونی در نحوه انتخاب و انتصاب رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس در مورد رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای‌مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های‌ اجتماعی طبق اصل (۸۵) قانون اساسی و تقاضای دوفوریت طرح ساماندهی ساخت و ساز در محدوده حریم روستاها و مقابله با زمین‌خواری را در دستور کار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha