۶ بقعه متبرکه در کردستان میزبان طرح تابستانی نشاط معنوی است

سنندج- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در استان گفت: تابستان امسال ۶ بقعه متبرکه و امامزاده شاخص در استان میزبان این طرح هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد کاروند روز دوشنبه در نشست خبری آنلاین اظهار داشت: طرح نشاط معنوی تابستان هر سال در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان اجرا می شود.

وی افزود: این طرح امسال در۶ بقاع متبرک شاخص شهرستانهای سنندج امامزادگان هاجر خاتون و پیرمحمد، قروه امامزادگان هاجر و سارا و امامزاده سید جلال الدین باباگرگر و شهرستان بیجار آرامگاه آیت الله فاضل گروس . امامزادگان عبدالله، اسماعیل و محمد پیرتاج برگزار می شود ومخاطبین طرح دانش آموزان رده سنی هشت تا ۱۸ سال هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان یکی از اهداف اجرای این طرح را تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی در بین جوانان و نوجوانان در ایام اوقات فراغت دانست و گفت: در این طرح می شود مهارت افزایی و توانمندسازی دانش آموزان در کلاس های نشاط معنوی مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: سالهای گذشته طرح نشاط معنوی به صورت  حضوری برگزار شده اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامتی دانش آموزان برخی کلاس های طرح ن به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کاروند اظهار داشت: علاقه‌مندان به طرح نشاط معنوی می توانند در شبکه‌های اجتماعی بقاع متبرکه شهر و یا محله خود عضو شده و از کلاس‌های آن بهره مند شوند.

طرح تابستانی نشاط معنوی از ۱۵ تیر در ۶ امامزاده و بقاع متبرکه شاخص استان کردستان آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha