۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۳۶
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84410951
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رضایت دادند

آبادان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر میهمانش مس رفسنجان با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

به گزارش ایرنا این دیدار سه شنبه شب در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و در پایان ۲ تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.

بازی در حالی برگزار شد که رطوبت هوای بالای ۷۰ درصد کار ۲ تیم را سخت کرده بود و بازیکنان در زمین بازی نتوانستند نمایش قابل توجهی داشته باشند.

تیم صنعت‌نفت با استفاده از امتیاز میزبانی بازی را بهتر از میهمان رفسنجانی خود آغاز کرد ولی در خلق موقعیت چندان موفق نشان نداد و نیمه اول بدون ایجاد موقعیت روی دروازه ۲ تیم به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم نیز متعادل آغاز شد و هر چه از زمان بازی می گذشت تیم مس بیشتر میل به تهاجم داشت و فشار بیشتری به روی دروازه میزبان زردپوش خود وارد می کرد.

در دقیقه ۵۴ حسن جعفری از سمت راست حمله‌ای را برای تیم مس رفسنجان تدارک دید و توپ را روی سر فراز امامعلی ارسال کرد این بازیکن باتجربه موفق شد با ضربه سر دیدنی گل اول این دیدار را برای تیمش به ثمر برساند.

بعد از این گل سید سیروس پورموسوی با ۲ تعویض ترکیب تیمش را هجومی کرد و با آوردن طالب ریکانی میانه زمین را در اختیار گرفت.

نفتی‌ها برای جبران گل خورده سعی و تلاش زیادی کردند ولی خط دفاعی و دروازه‌بان مس اجازه خودنمایی را به بازیکنان این تیم ندادند.

محمود مطلق‌زاده بازیکن تیم صنعت‌نفت در دقیقه ۸۷ با شوتی زیبا و سرکش از فاصله ۳۵ متری موفق شد گل تساوی تیمش را به زیباترین شکل ممکن به ثمر برساند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب حامد فلاح‌زاده، محمد طیبی، حسین بغلانی(۵۶ - طالب ریکانی)، امید خالدی، امید حامدی‌فر، عبدالله ناصری، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری(۷۴ - محمدحسین زواری)، امیرحسین فرهادی(۵۶ - احمد شریعت‌زاده)، فاخر تهامی(۷۴ - پیمان بهمنی) و رضا خالقی‌فر به میدان رفت.

تیم مس رفسنجان نیز در این دیدار با ترکیب داود نوشی صوفیانی، عقیل کعبی، محمد قاضی( ۷۴ - محمدرضا سلیمانی)، فراز امامعلی(۸۵ - مهرداد آوخ)، میثم تقی زاده، محمد انصاری(۹۱ - محسن طرهانی)، محسن آذرباد(۷۴ - علیرضا نقی زاده)، مسیح زاهدی، حسن جعفری، مجید نصیری و مهدی کیانی وارد زمین شد.

قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا حیدرپناه به کمک های علیرضا طاهرخانی و حسین سلیمانی بود.

داود نوشی صوفیانی، مسیح زاهدی)و حسن جعفری از تیم مس رفسنجان و طالب ریکانی از تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این تساوی ۳۴ امتیازی شد و در دهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر باقی ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha