۳ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۴۲
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84415700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آسمان گیلان اواسط هفته آفتابی و با افزایش دما همراه است

رشت - ایرنا- هواشناسی گیلان پیش بینی کرد که آسمان استان برای اواسط هفاه جاری غالبا آفتابی است و دمای هوا نیز افزایش نسبی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، پیش بینی هفتگی هواشناسی گیلان نشان میدهد این استان برای روزهای دوشنبه و سه شنبه آفتابی بوده که در ساعات بعد از ظهر با رشد ابر همراه است.

براساس این پیش بینی به تدریج از عصر و شب سه شنبه با نفوذ سامانه بارشی به استان از سمت غرب و شمال غربی ، مردم گیلان شاهد افزایش ابر ، وزش باد، بارندگی ، رعدو برق و احتمال تگرگ در مناطق مستعد خواهند بود که تا شنبه هفته آینده مهمان این استان است.

براساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان دمای رشت که امروز به ۳۰ درجه سانتیگراد رسید، روز سه شنبه تا ۳۳ درجه گرم خواهد شد که برای روز چهارشنبه  با ۹ درجه کاهش به ۲۴ درجه سانتی گراد کاهش می یابد .

همچنین هواشناسی پیش بینی کرده است که حداکثر دمای استان روز سه شنبه از ۳۴ درجه سانتی گراد  فراتر نرود  اما  برای روز  چهارشنبه  بیشینه دما به ۲۶ درجه سانتی گراد در تعدادی از شهرستان ها برسد.

پیش بینی می شود که  بیشترین کاهش دما، شدت بارندگی و وزش باد در استان برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری اتفاق بیفتد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha