دولت سیزدهم برای به هم ریختگی حقوق‌ها به مجلس لایحه ارائه کند

تهران- ایرنا- نماینده مردم شیراز از دولت سیزدهم خواست در نخستین فرصت، برای تعدیل حقوق‌های بالا و افزایش حقوق‌های پایین که سبب به هم ریختگی این حوزه شده، لایحه‌ای به مجلس ارسال کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، « جعفر قادری» در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی گفت:‌ از دولت انتظار داریم در فرصت باقی مانده مواردی که مربوط به تقسیمات کشوری می‌شود، از جمله داریون شهر شیراز را حل کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه مجلس به تنهایی نمی‌تواند تعادل در حقوق‌ها ایجاد کند،‌ افزود: از دولت آینده می‌خواهیم تا در نخستین فرصت برای حل برهم ریختگی حقوق‌ها، لایحه‌ای به مجلس ارسال کند، زیرا مردم از ما توقع دارند تا حقوق‌های بالا را تعدیل و حقوق‌های پایین را افزایش دهیم.

وی با اشاره به برخی شائبه‌ها درخصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: اطمینان می‌دهیم که هدف ما صیانت از حقوق کاربران است و حواشی محدودیت فضای مجازی به هیچ عنوان مطرح نیست.

قادری همچنین از دولت خواست در فرصت باقی مانده طرح‌های نیمه تمام را به سرعت به اتمام نرساند و اجازه دهد دولت آینده این طرح ها را تکمیل و افتتاح کند.

 قادری اظهار داشت: خط دو انتقال آب شیراز، علی رغم افتتاح هنوز به صورت کامل راه اندازی نشده است و انتظار داریم این مشکل به زودی حل شود.

وی درباره بازار سیمان گفت: گفته می‌شود بازار سیمان در اختیار ۱۵ نفر است و اگر این ادعا درست باشد، باید دستگاه های نظارتی برخوردهای لازم را انجام دهند و در صورت عدم صحت این ادعا با افراد مطرح کننده این مسائل برخورد شود.

نماینده مردم شیراز درباره  مشکلات و محدودیت‌های آبی در کشور نیز گفت: با وجود تمام خشکسالی‌ها و مشکلات به نظر می‌رسد این مشکل به وزارت نیرو و مجلس بازمی‌گردد که نتوانستند برای جذب مشارکت های مردمی موفق عمل کرده و مشکل را حل کنند.

قادری ابراز امیدواری کرد که آیین نامه داخلی مجلس اصلاح شود زیرا در غیر این صورت نمی‌توان مشکلات مردم را حل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha