استفاده از عناصر بی‌هویت منجر به عدم کارایی کابینه می‌شود

تهران-ایرنا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از عناصر بی‌هویت و فرصت طلب به بهانه فراجناحی بودن کابینه همیشه منجر به عدم کارایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا،« غلامحسین رضوانی» در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود گفت: به مردم عزیز عرض کنم که هر جا جلو رفته‌ایم دلیلش توجه به معیارهای انقلاب اسلامی بوده و هر جا کمی و کاستی داریم علتش انحراف از موازین اسلام و انقلاب بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: خوزستان قهرمان که در جریان انقلاب اسلامی از پیشتازان بوده و در جریان جنگ تحمیلی به تعبیر امام راحل(ره) عظیم الشان دِین خود را ادا کرده، امروز با مشکلات بیشتری مواجه شده است که به صورت موقت چاره‌اندیشی نسبی شده است.

وی با اشاره به حضور اقوام گوناگون در استان خوزستان گفت:‌ اعراب در کشور ما از نجیب‌ترین اقوام و از وفادارترین‌ها نسبت به اسلام، انقلاب، کشور و رهبری معظم انقلاب هستند، به طوری که تلاش‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان هیچ تاثیری بر آنها نداشته است.

رضوانی با قدردانی از دستگاه هایی که سپر همه حوادث اخیر استان خوزستان بودند، گفت: امیدواریم این کمک ها تا حل و فصل کامل مشکلات تداوم یابد و بدانیم که کم کاری در این زمینه گناه کوچکی نیست.

وی با اشاره به دلایل وجود مشکلات در استان خوزستان گفت: محرومیت‌های به جا مانده از دوران ستم شاهی در دوران جنگ تشدید شده و متاسفانه اقدام درخور لازم و کافی برای رفع آنها نشده است.

رضوانی از رییس جمهور منتخب خواست به شرایط خوزستان توجه ویژه نشان دهد و گفت: با توجه به اینکه اقبال مردم به ایشان مترادف تجدید بیعت با انقلاب اسلامی بوده،‌ بدون ملاحظه نسبت به انتخاب همکاران انقلابی و مدیریت جهادی اقدام نماید.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از عناصر بی هویت و فرصت طلب به بهانه فراجناحی بودن کابینه یا افراد فرصت طلب همیشه سبب عدم کارایی می‌شود و  انتخاب افراد جوان و پرنشاط در کابینه دولت می‌تواند سبب منزه شدن از سیاست بازی و حزب گرایی و  قوم گرایی کابینه شده و بر موفقیت آن بیافزاید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha