۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۲۲
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84417594
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندارگناوه: نمازجمعه اقناع کننده افکار عمومی است

گناوه - ایرنا- فرماندار گناوه گفت: آئین عبادی سیاسی نمازجمعه یکی از برکت‌ها و دستاوردهای گران‌بهای انقلاب اسلامی است که در اقناع افکار عمومی جامعه نقش انکارناپذیری دارد.

به گزارش ایرنا، غلامرضا مهرجو روز سه شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت پنجم مرداد سالروز اقامه نماز جمعه افزود: در پایگاه نمازجمعه این شهرستان هم مطالبه‌ها و خواسته‌های به حق مردم و هم خدمات مجموعه نظام صادقانه مطرح و بیان می‌شود.

وی اظهار کرد: نقدهایی که برخی مواقع از عملکردها در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه بیان می‌شود بدون سیاه نمایی، دلسوزانه و صادقانه است.

فرماندارگناوه گفت: براساس پایش و گزارش‌های دریافتی، ستاد نمازجمعه در گناوه علاوه بر فراهم کردن زمینه حضور پرشور مردم در نماز و مناسبت‌های ملی، مذهبی و انقلابی در اجرای برنامه‌های فرهنگی  و عمرانی نیز پیشگام و پیشقدم است و این مهم ناشی از نگاه بلند امام جمعه و اتاق فکری است که در ستاد گردهم آمده‌اند.

وی افزود: امام جمعه با رهنمودها و پیگیری‌ مطالبه‌های مردمی و ستاد نمازجمعه در اجرای برنامه‌های فرهنگی و ملی از لحاظ نرم افزاری و  سخت افزاری با دستگاه‌های اجرایی همواره  همکاری لازم داشته و یاری رسان بوده است.

امام جمعه گناوه با گرامیداشت سالروز اقامه نمازجمعه در کشور گفت: پنجم مرداد ۱۳۵۸ یکی از روزهای مهم انقلاب شکوهمند اسلامی است که امام راحل با انتصاب و معرفی مرحوم آیت الله طالقانی به عنوان نخستین امام جمعه ، فریضه نمازجمعه را بعد از عصر معصومین (ع) احیا کرد.

                                                                                                                     فرماندارگناوه: نمازجمعه اقناع کننده افکار عمومی است

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: سنگر نماز جمعه به عنوان مکانی مقدس در هدایت، روشن‌گری و بصیرت افزایی جامعه نقشی بسیار برجسته ایفا کرده و در این مسیر پنج شهید محراب جانشان را درطبق اخلاص و ذکر الله فدا کردند.

وی با اشاره شعار نمازجمعه "همیشه مردمی، همیشه انقلابی" گفت: همه موفقیت‌های به دست آمده در کشور برآمده از قدرت مردم غیور و سلحشور به عنوان صاحبان اصلی انقلاب بوده است.

امام جمعه گناوه بیان کرد: حضور و همکاری خالصانه و صادقانه اعضای ستاد نمازجمعه این شهرستان باعث شده تا این قرارگاه و قلب فرهنگی بتواند برنامه‌های بسیار ارزشمندی در مناسبت‌های ملی و مذهبی اجرا  و حضور پرشور مومنان را برای اقامه نمازجمعه فراهم کند.

وی با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: عید غدیر خم از بزرگ‌ترین عیدهای مسلمانان به شمار میآید که در این شهرستان ستاد بین المللی غدیر برنامه‌های مختلفی اجرا کرده است.

رئیس ستاد نماز جمعه گناوه گفت: جایگاه نمازجمعه محل ترویج فرهنگ دین مبین اسلام و اهل بیت (ع) و بصیرت افزایی است.

حسین بستانی افزود: ستاد نمازجمعه این شهرستان در طول سال به مناسبت‌های  مهم برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کند و توانسته به جایگاه خوبی در کشور دست یابد.

وی یادآورشد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های این ستاد به مناسبت‌های مختلف بیشتر در فضای مجازی اجرا می‌شود.

رئیس ستادنمازجمعه گناوه از تلاش و زحمت‌های اصحاب رسانه در راستای انعکاس اخبار برنامه‌های  ستاد این شهرستان تقدیر کرد.

نخستین  نماز جمعه  شهرستان گناوه در سال ۱۳۶۱  اقامه شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha