۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 914
کد خبر: 84417610
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختلاف ۱۰ ساله حقابه ۲ روستای مراغه حل شد

۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳
کد خبر: 84417610
اختلاف ۱۰ ساله حقابه ۲ روستای مراغه حل شد

تبریز - ایرنا - رییس دادگاه عمومی بخش سراجوی مراغه اعلام کرد: اختلاف حقابه ۲ روستا در بخش سراجوی این شهرستان پس از ۱۰ سال با میانجیگری و پیگیری دستگاه قضایی رفع و به سازش ختم شد.

به گزارش ایرنا، انوری روز سه شنبه با بیان اینکه به دلیل پرونده های قضایی متعدد طی ۱۰ سال گذشته بین روستاهای «آلماچوان» و «بیانلوجه» در بخش سراجو بر سر حقابه اختلافاتی به  وجود آمده بود،  افزود: به منظور رفع درگیری های احتمالی و حل اختلاف بین مردم این دو روستا و رفع مشکلات به وجود آمده از محل مورد اختلاف بازدید و دستور پیگیری های لازم برای حل اختلاف حقابه داران روستاهای مذکور را صادر شد.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده توسط دستگاه قضایی جلسه ای با حضور بخشدار سراجو، رئیس پاسگاه سراجو، نماینده حقوقی امور آب شهرستان مراغه، رئیس شورای بخش سراجو، اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای فوق در سالن اجتماعات بخشداری سراجو تشکیل و مشکلات و اختلافات بین حقابه داران دو روستا بررسی شد.

انوری اظهار کرد: با تلاش همکاران دستگاه قضایی در بخش سراجو و همکاری مسئولان مربوطه جلسه تشکیل و اختلافات بین حقابه داران دو روستای «آلماچوان» و «بیانلوجه»  حل و سازش برقرار شد.

شهرستان مراغه از دو بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای ۱۷۳ روستا شامل ۷۴ روستا در بخش مرکزی و ۹۹ روستا در بخش سراجو است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha