عضو کمیسیون اقتصادی خواستار حل مشکل قطع آب و برق در شرایط کرونایی شد

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار رفع مشکلات معیشتی و حل موضوع قطعی آب و برق مردم در شهرها و روستاها در شرایط کرونایی شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عفت شریعتی روز سه‌شنبه در نطق میان دستور خود خطاب به نمایندگان مجلس گفت: همه ما نگران مشکلات عدیده مردم از جمله مشکلات معیشتی و مشکلات ناشی از قطع آب و برق در شرایط کرونایی و روزهای گرم تابستان هستیم.

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس افزود: مردم بزرگوار زرند و کوهبنان در همه عرصه‌های سیاستی و دیانتی نظام ولایی وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند به ویژه در این انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری که حضور حداکثری‌شان افتخارآفرین است.

شریعتی بیان کرد: مردمی که عمده درآمد آنها از کد یمین و عرق جبین است و یا در روی زمین در زیر آفتاب سوزان مشغول کشت و زرع هستند و یا در زیر زمین در گرفته‌ترین و خطرناک‌ترین هوای ممکن استخراج از معادن و منابع برای میهنشان مشغول کار هستند و با این همه رنج و مشقت، قطعی‌های مکرر آب و برق رنج و مرارت آنها را افزون کرده است.

وی ادامه داد: مردم مومن،  ولایی و صبور ما همواره یار و همراه مسئولان کشور بوده‌اند و به کوری چشم دشمنان خواهند بود اما شما را به خدا کمی جدی‌تر و دقیق‌تر عمل کنید.

نماینده زرند و کوهنبان از وزارت نیرو خواست در فرصت باقی مانده این دولت، ساماندهی و اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق را از خود به یادگار بگذارد. 

شریعتی از دستگاه‌های مسئول اجرایی از جمله وزارت نیرو، راه و شهرسازی و هلال احمر درخواست کرد تا در اسرع وقت نمایندگان تام‌الاختیار خود را به این شهرستان‌ها اعزام کنند و با همت ویژه مشکلات بی‌آبی و بی‌برقی و تبعات سیل را برطرف کنند.

به گفته این نماینده مجلس، در زلزله سال ۸۳ بیش از هزار نفر جان باختند و بیش از ۲۵۰۰ خانه ویران شد و خسارت‌های روحی و روانی فراوان به مردم وارد شد.

وی با بیان اینکه امروز طبقه محروم این منطقه قادر به پرداخت وام زلزله نیستند، خواستار بخشودگی اصل وام متعلق به این گرفتاری زلزله‌زدگان شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha