۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84418928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین اهواز برای پذیرش بیمار کرونایی پر شد

اهواز - ایرنا - رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز گفت: بار مراجعه به این بیمارستان افزایشی است و این امر موجب تکمیل ظرفیت بیمارستان شده است.

دکتر محمد آرزومند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخلاف هفته گذشته به تعداد بیماران کرونایی افزوده شده و این موضوع بسیار نگران کننده است.

وی افزود: هم اکنون ۱۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش عادی و ای سی یو این بیمارستان بستری بوده همچنین تمام ۲۵ تخت اورژانس این مرکز اشغال است که این وضعیت هشدار دهنده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان امیرالمومنین(ع) بیمارستان معین کرونا در اهواز است افزود: تمام ظرفیت بیمارستان در اختیار بیماران کرونایی است و حتی بیش از ظرفیت این مرکز بیمار پذیرش کردیم که این امر موجب خستگی کادر درمان شده است.

رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز گفت: تا این لحظه به لحاظ تجهیزات بیمارستانی کمبودی نداریم و تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی به بیماران انجام می دهیم.

وی به افزایش بیماران سرپایی در این مرکز درمانی اشاره کرد و افزود: در شبانه روز گذشته بیش از ۷۰ بیمار به بیمارستان امیرالمومنین مراجعه کردندکه به صورت سرپایی و دریافت داروی رمدسیور  درمان شدند اگر بخواهیم این تعداد بیمار را بستری کنیم با کمبود تخت مواجه می شویم.

آرزومند با اشاره به اینکه تمام تخت های اورژانس بیمارستان پر شده و جایی برای نگهداری بیماران نداریم افزود: تعداد بیماران بدحال بستری شده در این بیمارستان نسبت به هفته های قبل بیشتر شده و مردم باید این موضوع را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه همچنان با کمبود پرستار و بهیار روبه رو هستیم افزود: با توجه به روند طولانی پیک سوم ،کادر درمان خسته هستند و از این بابت آسیب دیدیم.

رییس بیمارستان امیرالمومنین اهواز گفت: توصیه می شود مردم رعایت پروتکل ها را در دستور کار دهند تا این بیماری مدیریت شود. ورود به پیک جدید بیماری تبعات سنگینی در بر خواهد داشت لذا از مردم درخواست می شود عادی انگاری را کنار بگذارند.

هم اکنون سه شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا، ۱۱ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۳ شهرستان زرد کرونایی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha