۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84419094
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سبزوار: رسانه‌ها امید را در جامعه ترویج کنند

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: یکی از عرصه‌های خدمتگزاری به مردم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی است و انتظار آن است که رسانه‌ها با بیان اخبار صادقانه، به جامعه امیدبخشی کنند.

سیدمجتبی علوی مقدم روز چهارشنبه در دیدار با رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: دغدغه مردم و انعکاس مشکلات جامعه یکی از وظایف اصلی حوزه رسانه است که البته در این عرصه اخلاق و انصاف باید مورد توجه قرار داشته باشد.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی مردم و مسوولان با انعکاس مطالبات و مشکلات مردم به مسوولان در کمک به برطرف نمودن نیازهای جامعه و ایجاد حس آرامش اجتماعی و رضایتمندی جامعه نقش موثری دارند.

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به اینکه مهمترین اصول حرفه خبرنگاری رعایت تقوای رسانه ای است، افزود: رسانه‌ها با حفظ تقوا و اخلاق در سایه همدلی و انسجام،  باید با همفکری در برنامه ریزی‌ها نسبت به افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت نظام نقش آفرینی نمایند.

علوی مقدم با بیان اینکه امروز رسانه نیازمند نگاه جهادی است، تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه خراسان با تربیت خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی و میدان‌داری در این عرصه،  باید بیش از گذشته خواسته‌های مردم و آرمان‌های انقلاب را مطالبه گری کند.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی نیز با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی گفت: در این راستا سازمان بسیج رسانه، تقویت و ترویج رسانه های تراز انقلاب، کادرسازی نیروهای مجرب را مورد توجه قرار داده است.

عباس محمدیان با بیان اینکه قدرت رسانه باید به باور مدیریتی تبدیل شود، افزود: مطالبه گری بحق از مسوولان در راستای خدمت به مردم و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی از اهداف بسیج رسانه است.

وی با اشاره به مطالبات اصحاب رسانه، تصریح کرد: پیگیری برپایی نمایشگاه رسانه های بومی محلی خراسان رضوی در سبزوار، ایجاد صندوق رسانه و توسعه دفاتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه از برنامه‌های در دست پیگیری بسیج رسانه خراسان رضوی است.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی همچنین با اشاره به اینکه سبزوار از قطب‌های رسانه ای استان به شمار می رود، افزود: گستردگی رسانه ها در این شهرستان ظرفیتی برای توسعه است که باید از آن به نحو مطلوب استفاده شود.

۲ هزار و ۱۰۰ خبرنگار، عکاس، فیلمبردار، مستندساز و فعال رسانه‌ای در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که هزار و ۳۲۰ نفر از این تعداد عضو سازمان بسیج رسانه هستند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha