۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۷
کد خبر: 84419180
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان ورامین توزیع شد

تهران- ایرنا- همزمان با دهه ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر خم، ششمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه و همدلی سپاه ناحیه ورامین با توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی روز چهارشنبه اجرا شد.

فرمانده سپاه ورامین در این مراسم گفت: ششمین مرحله کمک‌های مومنانه به همت حوزه های بسیج و مساجد شهرستان شکل گرفته است و طی آن این هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به  ارزش هر یک ۵ میلیون ریال بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.
سرگرد پاسدار سعید تاجیک افزود: علاوه بر این، یک سری جهیزیه کامل به مبلغ ۴۶۰ میلیون ریال توسط حوزه بسیج صنعت کاران فلزی سپاه ورامین اهدا شد.
وی با اشاره به توزیع مستمر بسته‌های معیشتی توسط پایگاه‌های بسیج افزود: پایگاه‌های بسیج شهرستان ورامین هر هفته حدود صد بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود و در هفته گذشته نیز حوزه بسیج کارگری شهرستان ورامین ۱۵۰ بسته معیشتی به کارگران نیازمند اهدا کرد.
وی توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه شهرستان ورامین را بالاتر از متوسط استان تهران اعلام کرد و افزود: شهرستان ورامین ۵ درصد از جمعیت استان تهران را شامل می‌شود ولی در حوزه کمک‌های مومنانه، ۲۰ درصد کمک های مومنانه استان تهران را به خود اختصاص داده است.
تاجیک گفت: از ابتدای اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه تاکنون، بیشاز ۱۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ورامین توزیع شده است.
وی با اشاره به  قربانی کردن ۱۳۴ راس دام زنده در عید قربان برای نیازمندان  شهرستان ورامین گفت: در دهه ولایت و امامت بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم توسط بسیج و مساجد توزیع گردیده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این مراسم با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم گفت: اگر پرچم غدیر از ابتدا پایین نمی‌آمد و مانند پرچم محرم از آن محافظت می‌شد، اکنون وضعیت اینگونه نبود که تحریف در این واقعه بزرگ تاریخی و الهی صورت گیرد.
حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: ولایت اساس مذهب و دین ما و این چتر ولایت است که درخت تنومند انقلاب اسلامی را استوار نگاه داشته است.
وی با اشاره به این که در تبلیغات غدیر بسیار عقب هستیم اظهار داشت: غدیر روز امام زمان (عج) نیز است و نباید اطعام غدیر فراموش شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha