۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۲۸
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84419408
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باران تابستانه به چهار خانه روستایی گنبدکاووس خسارت زد
عکس آرشیوی و متعلق به سیل سال ۹۸ مراوه تپه است

گنبدکاووس - ایرنا - بخشدار مرکزی گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت که بارش شدید و رگباری باران عصر امروز چهارشنبه باعث آبگرفتگی چهار واحد مسکونی در روستای "چپرقویمه" این بخش و ٖنیز آبگرفتگی بخشی از جاده این شهرستان به داشلی برون شد.

رضا باقری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مطابق اعلام دهیار و اعضای شورای روستای چپرقویمه گنبدکاووس براثر بارش شدید و رگباری باران هر یک از چهار واحد مسکونی این روستا دچار  ۱۰ درصد خسارت شدند.

وی از اعزام چند تیم ارزیاب برای بررسی دقیق‌ خسارت بارش عصر امروز در روستای چپر قویمه گنبدکاووس خبر داد و افزود: تمام واحدهای مسکونی این روستا بیمه حوادث هستند که پیگیر جبران خسارت از طریق شرکت بیمه‌گر خواهیم شد.

به گفته باقری، بارش‌ شدید و رگباری باران عصر امروز همچنین باعث آبگرفتگی جاده گنبدکاووس به اینچه برون در محدوده روستای چپرقویمه شد و هم اکنون فقط ماشین‌های سنگین امکان تردد در این مسیر را دارند.

بخشدار مرکزی گنبدکاووس ادامه داد: خودروهای سبک در حال حاضر در حاشیه این جاده توقف کردند تا بعد فروکش کردن آب به تردد خود ادامه دهند.

علاوه بر روستای چپرقویمه، بارش‌ رگباری باران باعث آبگرفتگی برخی از معابر و خیابان‌های گنبدکاووس، آزادشهر و مراوه‌تپه نیز شد و مشکلاتی را برای تردد شهروندان این شهرها ایجاد کرد.

مطابق اعلام هواشناسی گلستان، از بامداد امروز بارش‌های ملایم در استان آغاز شده و بر اساس نقشه‌های پیش یابی بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

همچنین به گفته منصور فرشاد رییس اداره هواشناسی گنبدکاووس، میزان بارش رگباری باران عصر امروز در روستای چپبرقویمه ۴۶ میلی متر بوده است.

گنبدکاووش و آزادشهر در شرق استان گلستان واقع هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha