کرونا مسابقات قرآن خراسان رضوی را صوتی کرد

مشهد-ایرنا- رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: شیوع ویروس کرونا و منع تشکیل اجتماعات باعث تغییر برگزاری مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان به صورت ضبط اثر توسط شرکت‌کنندگان شده است.

جعفر حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات به جز شهرستان مشهد از دوم مردادماه آغاز می شود و تا ۱۳ مرداد ادامه دارد که ۳۴۷ نفر زن و ۳۲۳ نفر مرد در رشته های حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان شرکت کرده اند.

وی بیان کرد: این افراد در بازه زمانی یاد شده، اثر ضبط شده خود را به دبیرخانه این دوره از مسابقات فرستاده اند و کار داوری آثار از ۱۷ مردادماه آغاز می شود که تا ۲۵ مردادماه ادامه می یابد و در نهایت در پایان ماه جاری کارنامه به دست شرکت کنندگان می رسد.

وی اظهار داشت: برگزاری مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات قرآن کریم در مشهد به دلیل حساسیت و سطح بالای مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری خواهد بود.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم، دهه آخر شهریورماه با برخی تغییرات برگزار می شود، بین مرحله استانی و مرحله کشوری؛ مسابقات نیمه نهایی پیش بینی شده است که ۲۰ مهر تا ۱۰ آبانماه امسال به صورت ضبط اثر یا ویدئوکنفرانس برگزار می شود.

حسینی افزود: مرحله نهایی یا کشوری چهل و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم ۲۰ آذرماه تا اوایل دیماه امسال به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha