۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85551029
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فیلم/ مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان اسلامشهر برگزار شد

اسلامشهر- ایرنا- چهل و هفتمین مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم در منطقه اسلامشهر از استان تهران با شرکت ۳۰۰ قاری در امامزاده عقیل(ع) این شهرستان آغاز و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، بر اساس برنامه اعلام شده مسابقات مربوط به منطقه اسلامشهر شامل شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم است با توجه به ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در امامزاده عقیل(ع) این شهرستان آغاز و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت.

فیلم/ مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان اسلامشهر برگزار شد

مرحله شهرستانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در منطقه اسلامشهر از استان تهران برگزار شد و بر اساس این گزارش مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در منطقه اسلامشهر در بخش آقایان امروز هفتم مرداد و مسابقات بخش بانوان نیز هفتم و هشتم مردادماه در جریان خواهد بود و نفرات برتر این مرحله از مسابقات، به مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه می‌یابند.

فیلم/ مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان اسلامشهر برگزار شد

مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در شهرستان‌های استان تهران در سه منطقه تهران، شهریار و اسلامشهر و در دو گروه بانوان و آقایان برنامه‌ریزی شده است. مسابقات مربوط به مناطق استان تهران (شامل شهرستان‌های تهران، شهرری، ورامین، پاکدشت، پیشوا، دماوند، فیروزکوه، پردیس و لواسان) و شهریار(شامل شهرستان‌های شهریار، ملارد و شهر قدس) طی روزهای دهم تا پانزدهم تیرماه برگزار شده است.

شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha