۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 84422637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش خفیف باران در استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود

۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳
کد خبر: 84422637
بارش خفیف باران در استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود

اصفهان - ایرنا -کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از امروز تا سه روز آینده احتمال بارش خفیف در مناطق غرب، جنوب و تا حدودی مناطق شرقی این استان وجود دارد.

محمد رضا رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جوی به نسبت ناپایدار تا سه روز آینده بر روی استان استقرار خواهد داشت و آسمان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید را برای بیشتر مناطق استان پیش پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: وزش باد به نسبت شدید در مناطق شرقی و شمالی استان همراه با گرد و خاک محلی خواهد بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا ۲ درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.

وی گفت: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۳۷ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین ساعات به ۲۳ درجه سانتیگراد رسید.

رفیعی اظهار داشت: آران و بیدگل با دمای ۴۰ و بویین و میاندشت با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

وی، برای کلانشهر اصفهان در روز دوشنبه (فردا)، هوای کمی ابری  و غبار صبحگاهی گاهی  افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدیدو احتمال گرد و خاک محلی و برای روز سه شنبه، هوای کمی ابری  و غبارصبحگاهی ،گاهی  افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha