۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۴۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84424336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل ورزش: خانه بوکس همدان باید با امکانات جدید و به روز تجهیز شود

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: خانه بوکس استان در راستای آموزش و تمرین بهتر استعدادهای این ورزش باید تجهیز شده و توسعه یابد.

به گزارش ایرنا، "حمید سیفی" روز دوشنبه در بازدید از خانه بوکس همدان اظهار داشت: بوکس از رشته‌های پرافتخار تاریخ ورزش این استان است که انتظار داریم بازهم به جایگاه خود در سطوح ملی بازگردد.

وی اضافه کرد: همدان به لحاظ مربی و ورزشکار از وضعیت خوبی در رشته بوکس برخوردار است و باید به لحاظ تجهیزات نیز تامین شوند.

سیفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیات بوکس همدان فعالیت بسیار خوبی دارد که باید این روند با حمایت بخش خصوصی با سرعت و جدیت بیشتر تداوم داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد: باید بستر استعدادیابی ورزشکاران در رشته‌های ورزشی نظیر بوکس بیش‌ گذشته فراهم شود و از همه ظرفیت‌های استان برای پیشبرد بهتر اهداف کلان ورزش به خصوص در عرصه قهرمانی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید با ارتباط‌ موثر برای توسعه ورزش استان قدم برداریم، گفت: امروز یکی از برنامه‌های ما برندسازی ورزشکاران و ظرفیت‌های ورزشی است که باید موردتوجه همه فعالان باشد.

سیفی افزود: رایزنی مستمر با فدراسیون برای جذب اعتبار و همچنین تجهیزات ورزشی باید مورد توجه هیات‌های ورزشی باشد و در این راستا خانه بوکس همدان ظرفیت ایجاد رینگ دوم را دارد و با اقدامات لازم این مهم در دستور کار قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ارایه طرح و ایده برای توسعه رشته بوکس تاکید کرد و افزود: سرکشی تخصصی از هیات‌های شهرستانی باید در دستور کار باشد.

سیفی با بیان اینکه ورزشکاران ما باید علم تمرین را فرا گرفته و بروز باشند، گفت: ارتباط بین هیات‌ها باهدف استفاده از ظرفیت‌های باید گسترش پیدا کند.

هم اکنون بیش از ۵۰۰ ورزشکار همدانی در رشته بوکس فعالیت دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha