۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۷:۴۲
کد خبر: 84425480
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد هر سال بهتر از پارسال

مشهد- ایرنا- تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد به عنوان نماینده بسکتبال خراسان رضوی طی سه فصل حضور خود در لیگ برتر هر سال بهتر از سال قبل عمل کرده و امسال نیز در پی تشکیل تیم قدرتمند و کسب عنوانی بهتر از پارسال در لیگ برتر است.

تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد از سال ۹۷ به لیگ برتر صعود کرد و در نخستین فصل حضور خود در بین ۹ تیم به مقام ششم دست یافت.

این تیم در سال ۹۸ در بین ۱۴ تیم حاضر در مسابقات نیز مقام ششم را کسب کرد و پارسال که مسابقات در ۲ گروه هشت تیمی برگزار شد در مرحله مقدماتی مسابقات و در گروه الف در بین هشت تیم به مقام چهارم رسید و در مرحله نهایی که با حضور هر ۱۶ تیم برگزار شد مقام هفتم را کسب کرد.

تیم آویژه صنعت پارسا، فصل گذشته با ۲۲ امتیاز به کار خود در لیگ پایان داد. تیمهای اکسون تهران با ۲۳ امتیاز در رتبه ششم و ذوب آهن و پالایش نفت آبادان با ۲۴ و ۲۵ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های پنجم و چهارم قرار گرفتند. تیم شهرداری گرگان با ۲۸ امتیاز، مهرام با ۲۷ و شیمیدر قم نیز با ۲۶ امتیاز به ترتیب رتبه های اول تا سوم لیگ را به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا در خصوص وضعیت این تیم پیش از شروع فصل جدید گفت: باشگاه برای فصل آتی برنامه ریزی کرده و از خرداد ماه امسال یارگیری خود را شروع کردیم و تاکنون طبق برنامه پیش رفته‌ایم.

جعفر فلاح افزود: برای جایگاه فصل بعد سخت است که از الان بخواهیم صحبت کنیم چون بسیاری از تیمها با بودجه خیلی خوب کار خود را آغاز کرده‌اند و هر سال هزینه خوبی در نقل و انتقالات انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه با توجه به تورم، باشگاه نیز نسبت به پارسال بودجه خود را بیشتر کرده است ادامه داد: بودجه ما در قیاس با سایر تیمها زیاد نیست با این وجود سعی می‌کنیم امسال نتیجه بهتری از پارسال بگیریم و جایگاه بهتری داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه بسکتبال آویژه صنعت پارسا همچنین در خصوص بکارگیری سرمربی جدید در این تیم گفت: پس از پایان مسابقات فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال کشور، جلسات متعدد با اعضای هیات مدیره باشگاه برگزار کردیم و پس از عدم توافق با سرجان ایوانوویچ که مدت ۲ فصل سرمربیگری تیم را عهده دار بود، برای اینکه فرصت را از دست ندهیم به سراغ سایر مربیان رفتیم.

وی افزود: برای انتخاب سرمربی جدید، رزومه چندین مربی داخلی و خارجی را بررسی نمودیم و در نهایت نبوشا کنژوویچ از کشور صربستان به عنوان سرمربی تیم لیگ برتری بسکتبال آویژه صنعت پارسا انتخاب شد.

فلاح ادامه داد: کنژوویچ سابقه سرمربیگری در کشورهای مختلف از قبیل صربستان، لیبی، مراکش و همچنین باشگاه مهرام تهران در سال ۹۵ را در کارنامه خود دارد.

وی با تشکر از شهرداری و پنجمین دوره شورای شهر مشهد گفت: این مجموعه با کمکهای خود در کنار نماینده بسکتبال شهر و استان قرار داشت و امیدواریم سیاستهای شورای آتی شهر مشهد نیز حمایت از مجموعه ورزش شهر باشد.

مسوول روابط عمومی و رسانه تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد هم گفت: لوکا انجوسیچ از صربستان که سابقه بازی در لیگهای صربستان وبوسنی را در کارنامه خود دارد این فصل برای آویژه صنعت به میدان خواهد رفت.

سید مهدی هاشمی افزود: مرتضی طاهری و نوید خواجه زاده نیز که فصل قبل در شیمیدر قم حضور داشتند و محسن مرادخانی بازیکن فصل پیش اکسون تهران هم برای فصل آتی به تیم آویژه صنعت پیوستند تا در لیگ امسال برای نماینده خراسان رضوی به میدان بروند.

وی ادامه داد: سجاد ابراهیمی، مهدی افخمی، مجید صادقی و صالح فروتن نیز تاکنون قراردادهای خود را با تیم آویژه صنعت تمدید کرده‌اند.

مسوول روابط عمومی و رسانه تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: پارسال از ۱۲ بازیکن این تیم، هفت نفر بومی خراسان رضوی بودند.

وی افزود: توجه ویژه‌ به جوانان و استعدادهای استان چه در تیم دسته یک و چه در تیم لیگ برتری خود داریم و این فصل هم امیدواریم بهتر از فصل قبل کار کنیم و قدرتمندتر ظاهر شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha