شمار فوتی‏‌های روزانه کرونا در استان بوشهر به رکورد ۲۰ نفر رسید

بوشهر- ایرنا- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: شمار فوتی‎های روزانه این استان بر اثر ابتلا به کرونا با افزایشی قابل توجه به ۲۰ نفر در روز رسید.

به گزارش ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز شنبه به رسانه‌‏ها اعلام کرد: شمار بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر نیز امروز به ۸۱۱ نفر رسید.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری ‌شدند که از این تعداد ابتلای ۸۰ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

کشمیری با اشاره به اینکه اکنون ۵۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این شمار، ۲۲ نفر در وضعیت حاد بیماری کووید ۱۹ قرار دارند.

وی درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا امروز اعلام شده است، بیان کرد: امروز ۲۰ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا شامل هشت مرد با ۷۹، ۷۶، ۶۷، ۶۵، ۶۴،  ۶۳، ۶۲ و ۵۰ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، کلیوی، فشارخون و دیابت و هفت زن با ۷۶، ۷۱، ۶۹، ۵۲، ۵۰، ۴۰ و ۳۷ سال سن با سابقه بیماری قلبی، مغزی، تیروئید، کم خونی، فشار خون و دیابت و پنج زن با ۸۶، ۵۱، ۵۰، ۴۰ و ۳۷  سال سن بدون سابقه بیماری در استان بوشهر به ثبت رسید.

کشمیری افزود: در شبانه‌روز گذشته ۱۵۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۱۸ نفر مثبت قطعی بوده‎اند.

اکنون همه ۱۰ شهرستان استان بوشهر در وضعیت قرمز خیلی پر خطر گرونا قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha