۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۵۸
کد خبر: 84430988
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران، خیرین گمنام عرصه سلامت هستند

۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۵۸
کد خبر: 84430988
خبرنگاران، خیرین گمنام عرصه سلامت هستند

مشهد- ایرنا- رییس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت در خراسان رضوی گفت: خبرنگاران خیرین گمنام سلامت به ویژه در دوره پاندمی کرونا به شمار می روند.

آرزو حیدریان روز یکشنبه با قدردانی از زحمات فعالان عرصه رسانه در دوران کرونا در گفت وگو با خبرنگاران افزود: خبرنگاران در هر لحظه از شبانه روز نسبت به آگاه سازی جامعه و درج اخبار مختلف در حوزه سلامت اقدام کردند که این ایثار و از جان گذشتگی متاسفانه منجر به در گذشت تعدادی از این عزیزان به عنوان شهدای سلامت شد.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار ادامه داد: رشد و توسعه فرهنگی و افزایش آگاهی جامعه نسبت به موضوع سلامت مستلزم عزم پر شور خبرنگاران در حوزه آگاهی بخشی عمومی فارغ از علایق شخصی است که باعث اصلاح و بهبود امور جامعه خواهد شد.

رییس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت در خراسان رضوی برپایی پویش های مختلف با هدف فرهنگ سازی و آگاه سازی در حوزه کرونا، توزیع ماسک و اقلام ضد عفونی و توزیع اقلام غذایی در راستای کمک های مومنانه را از جمله اقدامات این مجمع همگام با شیوع کرونا در خراسان رضوی ذکر کرد.
مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی از سال ۱۳۸۸ به منظور تحقق اهداف حوزه سلامت و در جهت ترویج سنت زیبا و حسنه بخشش، فعالیت خود را آغاز کرده است.
خراسان رضوی در زمینه تاسیس مجمع خیرین سلامت و فعالیت این مجمع یکی از استانهای پیشروی کشور به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha