٧۴۶برنامه ویژه امربه معروف و نهی ازمنکر درآذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

ارومیه-ایرنا- دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: همزمان با دهه بزرگداشت این فریضه ها، ٧۴۶ عنوان برنامه در سطح استان و با همکاری تمام دستگاه‌ها برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بهنام دلریش روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر امسال به شعار محوری قیام حسینی، مردم مطالبه گر و مسوولان پاسخگو نامگذاری شده است.

وی اضافه کرد: ایجاد ارتباط موثر با بدنه مردمی و نهادها، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با بهره‌گیری از فضای حماسی محرم، برگزاری الگوهای موفق، ترویج رویکرد جدید ستاد از طریق رسانه‌ها، تقویت روحیه مطالبه گری، تقویت نگرش آحاد جامعه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تبیین بیانات رهبری در خصوص وظیفه این نهاد از مهمترین اهداف برنامه‌های دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر است. 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اهم برنامه‌های این دهه افزود: بومی سازی برنامه‌های این دهه، برگزاری کلاس های مجازی و حضوری، تقدیر از فعالان امر به معروف و نهی از منکر و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر از اهم برنامه‌های این دهه است. 

وی اظهار داشت: در دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر نمایشگاه‌ها و غرفه‌هایی تدارک دیده می‌شود تا محصولات امر به معروف و نهی از منکر در این محل‌ها عرضه شود. 

وی بیان کرد: در نخستین روز ماه محرم سامانه ارتباط مردمی این نهاد رونمایی می‌شود و آماده ارائه خدمات به عموم مردم خواهد بود. 

به گزارش ایرنا، هر ساله دهه اول محرم، به عنوان دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده و برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha