۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۲
کد خبر: 84432848
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته امداد ایلام آماده دریافت نذورات عزاداران حسینی است

ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: این نهاد آماده دریافت نذورات عزاداران حسینی برای توزیع بین نیازمندان در ماه محرم است.

قنبر موسی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم می توانند نذورات خود را با اولویت اقلام بهداشتی نظیر ماسک و همچنین مواد غذایی به این نهاد تحویل تا بین مددجویان توزیع شود.

وی با ذکر اینکه این نهاد برای پخت نذورات گرم هم آمادگی دارد، افزود: در صورت صدور مجوز از بهداشت و ستاد کرونا اقلام غذایی خشک از عزاداران دریافت و پس از پخت بصورت غذای گرم بسته بندی شده بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

به‌گفته‌ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام، جمع آوری نذورات مردمی از طریق برنامه اطعام و احسان حسینی انجام و در این زمینه ۶۰ مرکز نیکوکاری این نهاد در استان آماده دریافت نذورات مردم است.

موسی نژاد یادآور شد: طرح اطعام و احسان حسینی با هدف گره گشایی از مشکلات اقتصادی مددجویان در ایام محرم و در ادامه پویش هایی همچون ایران همدل و کمکهای مومنانه اجرا می شود.

وی به سایر روشهای مشارکت در این طرح اشاره کرد و گفت: به منظور دسترسی راحت تر برای مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی از طریق شماره گیری کد #۱*۰۸۴*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۰۳۵۴_۵۰۰۳_۹۹۷۵_۶۰۳۷ مردم می توانند نذورات نقدی خود را واریز کنند.

بیش از ۷۰ هزار نفر در استان ایلام از خدمات حمایتی کمیته امداد برخوردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha