۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۱۷
کد خبرنگار: 913
کد خبر: 84433582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بیش از یک هزار راننده در کیش واکسینه می شوند

۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۱۷
کد خبر: 84433582
بیش از یک هزار راننده در کیش واکسینه می شوند

کیش - ایرنا - مدیر حمل و نقل عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: در راستای حفظ سلامت ساکنان و گردشگران یک هزار و ۴۰۰ راننده حمل و نقل عمومی جزیره علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند.

حمید پاشاکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه واکسیناسیون سریع رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش از روز گذشته آغاز شده است اظهار داشت: در روز نخست این طرح ۱۰۰ نفر از رانندگان مینی بوس، تاکسی زرد و تاکسی های آزانس سطح جزیره نوبت اول واکسن خود را دریافت کردند.

وی اضافه کرد: این روند در راستای حفظ سلامت ساکنان و گردشگران با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و همکاری مرکز توسعه سلامت، طرح تا دریافت واکسن یک هزار و ۴۰۰ راننده تداوم خواهد داشت.

پاشاکی گفت: مدیران آژانس های مختلف برای دریافت واکسن جهت رانندگان در روزهای آتی طبق برنامه زمانبندی و با هماهنگی مدیریت حمل و نقل اقدام کنند تا بزودی تمامی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش علیه این بیماری واکسینه شوند.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۱۸ مرداد در این جزیره هفت هزار و ۲۴۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که ابتلای ۷۲ نفرآنان در روز گذشته تایید شد.

اکنون ۵۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کیش بستری هستند که چهار تن در روز گذشته بستری شده اند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha