وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این استان طی ساعات بعد از ظهر امروز با افزایش وزش باد به ویژه در مناطق جنوب شرقی استان مواجه می‌شود که این وزش باد گاه شدید و همراه با گرد و خاک خواهد بود.

مرتضی اثمری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شدت وزش باد موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی نیز می‌شود.

وی ادامه داد: دمای هوای مشهد امروز ظهر بدون تغییر نسبت‌ به روز گذشته ۳۶ درجه سانتی‌گراد است و امشب نیز به ۲۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: آسمان خراسان رضوی طی پنج روز آینده صاف خواهد بود و تا روز شنبه تغییرات دمایی محسوسی در استان نخواهیم داشت اما از روز شنبه کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

اثمری افزود: شهرستان قوچان با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

وی ادامه داد: دمای هوای مشهد نیز روز گذشته بین ۱۹ تا ۳۶ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان خواف با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha