۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۳۲
کد خبرنگار: 2187
کد خبر: 84434615
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر ستاد امر به معروف کاشمر: همه وظیفه ما در حجاب خلاصه نمی‌شود

مشهد- ایرنا- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشمر گفت: اولویت این ستاد تنها پرداختن به بحث حجاب و بدحجابی و دوچرخه سواری زنان نیست بلکه باید به حوزه‌ها و امور مختلف جامعه وارد شد و یقینا با احیای فریضه امر به معروف جامعه اصلاح می‌شود.

سیدمصطفی قرشی یزدی، عصر چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن دهه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد؛ با شاره به شعار امسال این ستاد که "قیام حسینی، مردم مطالبه گر، مسوولان پاسخگو" تعیین شده، اظهار داشت: ما تلاش داریم مردم با مطالبه‌گری، زمینه‌ای فراهم کنند که هیچ مسوولی به خود اجازه ندهد در برابر مردم پاسخگو نباشد، زیرا هر مسوولی در برابر مسوولیتی که نسبت به مردم پذیرفته، باید پاسخگو باشد.

وی اظهار داشت: بر این اساس دامنه فعالیت ستاد امر به معروف همه امور جامعه از محیط زیست گرفته تا زیست شهری و... دربر می گیرد و ما باید در همه حوزه ها به دنبال ترویج و احیای معروف ها باشیم. 

قرشی یزدی ابراز کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، این ستاد در شهرستان کاشمر به منظور اثرگذاری بیشتر نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتهای کلامی و... برای نیروهای حوزه امر به معروف و نهی از منکر برنامه ریزی کرده است تا با برخورد مهربانانه، زمینه گسترش و احیای معروف ها فراهم شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشمر با تاکید بر لزوم پرهیز جامعه از بی‌تفاوتی نسبت به مسائل مختلف، گفت: برای ایجاد حال خوب در جامعه باید نسبت به رفتار آحاد جامعه حساس باشیم زیرا برخی بی توجهی‌ها آسیب جدی به  اجتماع وارد می کند و بی‌تفاوتی مانع اصلاح امور می‌شود.

وی با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای ستاد امر به معروف گفت: به زودی شورای امر به معروف در ادارات شهرستان نیز راه‌اندازی می شود و با احصای امور معروف و منکر در هر اداره، برای احیای معروفات تلاش می شود.

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری مشهد قرار دارد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha