مشاور وزیر بهداشت:۴۵ شعبه امدادگران عاشورا در کشور فعال است

آبادان - ایرنا - مشاور وزیر بهداشت و رییس موسسه بهداری رزمی گفت:۴۵ شعبه امدادگران عاشورا در کشور فعال و در زمینه امداد رسانی به نیازمندان و بیماران به ویژه بیماران سخت علاج و سرطانی فعالیت خیریه دارند.

به گزارش  ایرنا سردار نصراله فتحیان روز چهارشنبه در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: موسسه امدادگران عاشورا یکی از بزرگترین موسسات و حامیان بیماران سرطانی و نیازمند در کشور است.

وی افزود: در استان خوزستان نیز بیماران زیادی هستند که از خدمات این موسسه استفاده می‌کنند.

سردار فتحیان در ادامه با اشاره به فعالیت‌ موسسه بهداری رزمی در دوران دفاع مقدس، خواستار مستند سازی و جمع‌آوری تاریخ شفاهی رزمندگان در این زمینه شد و گفت:میز بهداری رزمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی به در همین راستا راه‌اندازی شده است.

رئیس موسسه بهداری رزمی به وجود سه بیمارستان صحرایی در محدوده فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان اشاره کرد و گفت:در هشت سال دفاع مقدس این بیمارستان‌ها نقش موثر و مهمی در درمان رزمندگان اسلام داشتند.

در این دیدار دکتر شکراله سلمان‌زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به روند تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان در پذیرش کرونا گفت: در صورت تکمیل ظرفیت، بیماران کرونایی احتمالا در یکی از اردوگاه‌های راهیان نور پذیرش و بستری خواهند شد.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرنظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha