۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84436881
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: همه دستگاه‌های کردستان یاریگر آموزش و پرورش باشند

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان با بیان اینکه آموزش و تربیت نسل آینده جامعه تنها مختص یک نهاد نیست، گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید در این راه آموزش و پرورش را یاری دهند.

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: همه ما در مقابل آموزش، پرورش و تربیت دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز جامعه متعهد و مسوول هستیم، لذا هر همراهی‌ای که در این زمینه لازم باشد باید انجام شود.

وی با تاکید بر تلاش برای تکمیل پروژه های آموزشی در استان، افزود: در این زمینه باید مناطق کم برخوردار حاشیه شهرها مورد توجه بیشتر باشد تا اگر شرایط جامعه بهتر و مدارس مثل گذشته بازگشایی شد، مشکلی در زمینه فضاهای آموزشی وجود نداشته باشد.

استاندار کردستان به موفقیت دانش آموزان استان در المپیادهای علمی بویژه المپیاد نانو اشاره کرد و گفت: این موفقیت ها نشان دهنده وجود استعدادهای درخشان در استان و تلاش مجموعه آموزش و پرورش در شکوفایی این استعدادها است.

وی تاکید کرد: اینگونه موفقیت ها باید بیشتر مورد توجه بوده و توسط رسانه ها به جامعه اطلاع رسانی شود تا  انگیزه در سایر دانش آموزان نیز بوجود آید.

مرادنیا همچنین به واکسیناسیون معلمان اشاره و ابراز امیدواری کرد تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید همه فرهنگیان واکسینه شوند تا درصورت برگزاری کشوری کلاس ها آرامش بر روند آموزش حاکم باشد.

استان کردستان حدود ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که در حدود سه هزار . ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha