پارسال ۱۴۰طرح از طریق مشارکت‌های عمومی خصوصی در آذربایجان‌شرقی اجرا شد

تبریز - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: سال گذشته ۱۴۰ طرح را در استان از طریق جلب مشارکت‌های عمومی - خصوصی اجرا کردیم.

داود بهبودی روز یکشنبه در حاشیه چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان شرقی در گفت‌ و گو با خبرنگاران، به سهم اعتبارات محرومیت زدایی استان نیز اشاره کرد و افزود: سهم استان از این محل حدود ۷۰۰ میلیارد تومان است و در بخش‌هایی مثل راه روستایی، آبرسانی،  آموزش، بهداشت و آبخیزداری و اتمام طرح های نیمه تمام هزینه می شود.

وی افزود: با تلاش‌هایی که انجام گرفته پاداش پایان خدمت و خرید مانده مرخصی بازنشستگان سال ۱۳۹۹ دستگاه‌های اجرایی نیز تامین شده است که بخشی از دستگاه‌های اجرایی طی هفته گذشته این مطالبات را پرداخت کردند و مابقی هم در ایام آتی و تا پایان مردادماه پرداخت خواهند کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: اعتباری در حدود ۶۰۰ میلیون تومان نیز برای آبرسانی سیار واحدهای عشایری در نظر گرفته شده که برای توزیع، در اختیار سازمان امور عشایر قرار می‌گیرد.

بهبودی همچنین به مصوبات کارگروه امور زیربنایی در مورد اصلاح حریم شهرستان ورزقان و احداث یک شهرک گردشگری و ویلایی اشاره کرد و گفت: در این جلسه پیشنهاد افزایش حریم شهرستان بستان‌آباد به میزان ۴۰ هکتار با رعایت الزامات آمایشی و سایر ملاحظات فنی و تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha