پاداش ورزشکاران پاراالمپیکی خراسان رضوی پرداخت شد

مشهد-ایرنا- رییس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: پاداش نقدی ورزشکاران و اعضای خراسانی کاروان پاراالمپیک توکیو ۲۰۲۰ قبل از عزیمت آنان به ژاپن توسط اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی پرداخت شد.

مصطفی صفایی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با پرداخت پاداش نقدی به سه عضو خراسانی کاروان اعزامی به پاراالمپیک توکیو ۲۰۲۰ آنان را بدرقه کرد.
وی گفت: براساس پیشنهاد این هیأت و با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان، پاداش نقدی به هادی رضایی سرمربی پرافتخار تیم ملی والیبال نشسته کشور، مهدی بابادی ورزشکار رشته والیبال نشسته و حسن عبدی ورزشکار رشته بسکتبال باویلچیر استان خراسان رضوی به حساب آنان واریز شد.
صفایی گفت: بنا داشتیم در جلسه ای حضوری این پاداش به عزیزان تقدیم شود که متأسفانه به دلیل وضعیت بسیار نامطلوب کرونایی و به جهت حفظ سلامت قهرمانان، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به حساب هریک آنان واریز شد که امیدواریم در پایان مسابقات پاراالمپیک و پس از بازگشت، در صورت مطلوب بودن شرایط، از آنان قدردانی کنیم.

هادی رضایی به عنوان سرپرست کاروان پاراالمپیک ایران به همراه برخی دیگر از اعضای این کاروان امروز یکشنبه راهی ژاپن شد و سایر ورزشکاران ملی پوش کشورمان نیز ۲۸ مردادماه اعزام خواهند شد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha