زمان بندی جدید اعمال خاموشی ها در استان همدان اعلام شد

همدان- ایرنا- مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت که به علت افزایش دما و رشد نامتعارف مصرف و همچنین محدودیت های تولید برق جدول زمان بندی احتمال اعمال خاموشی در حوزه شهرستان‌های این استان اعلام شد.

«احمدرضا روزبیانی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اجرای برنامه مدیریت اضطراری بار ناشی از کمبود تولید و افزایش مصرف برق، ضمن تشکر از صبر و همراهی مردم استان، زمانبندی جدید خاموشی از طریق پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به نشانی  www.edch.ir منتشر شد.

وی اظهار داشت: مشترکان همچنین می توانند از طریق اپلیکیشن برق من و یا شماره گیری کد دستوری ستاره ۶۶۵۵ ستاره ۲۱۱۲۱ مربع (#۲۱۱۲۱*۶۶۵۵*) از زمانبندی قطع برق محدوده محل سکونت خود مطلع شوند.

روزبیانی افزود: بازه زمانی برای اعمال خاموشی در هر منطقه ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه تعیین شده است.

وی تصریح کرد: درخواست اعمال خاموشی به صورت لحظه ای و توسط مرکز به شرکت برق استان همدان اعلام می شود.

 مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: با توجه به اینکه احتمال قطعی ناخواسته و خارج از برنامه اعلامی برق بر اساس رخدادهای شبکه سراسری کشور (افت فرکانس) وجود دارد خواهشمند است مشترکان اطلاعات مورد نیاز را از مراکز ۱۲۱ شهرستان‌ها پیگیری کنند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از خسارت احتمالی، هم استانی ها لوازم برقی خود را در زمان قطع برق از مدار خارج کرده و پس از وصل برق با تاخیر چند دقیقه ای آن ها را روشن کنند.

روزبیانی خاطر نشان کرد: کارکنان این شرکت برای ارائه خدمت بی وقفه از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

بر اساس آخرین آمار، استان همدان بیش از ۶۸۰ هزار مشترک، خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی برق دارد.

زمان بندی جدید اعمال خاموشی ها در استان همدان اعلام شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha