۱۸ نفر از زندانیان یاسوج با اعطا مرخصی پایان حبس از زندان آزاد شدند

یاسوج- ایرنا- مدیر کل زندان ها ‌واقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۸ نفر از زندانیان زندان مرکزی یاسوج با اعطا مرخصی پایان حبس آزاد شدند و به کانون خانواده خود بازگشتند.

به گزارش ایرنا، مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکزی استان،معاونین و هیئت همراه، مدیرکل و مسئولین زندانهای استان در زندان مرکزی یاسوج برگزار شد.

منصور بیژنی تصریح کرد: حمایت و مساعدت خوب و مؤثر همکاران در دادگستری و دادسراهای عمومی و انقلاب استان باعث شده است که در توصیه مسؤلین ارشد قوه قضائیه مبنی بر ساماندهی زندانیان تحت قرار، در زندان های استان فقط ۱۶ درصد زندانی تحت قرار بوده که این زندانیان نیز پرونده های سنگین دارند بنابراین این آمار نسبت به سطح کشور بسیار خوب و مطلوب است.

وی با بیان اینکه تعامل خوب مراجع قضایی باعث شده است تا زندانیان استان از امکانات حقوقی بهره کافی را ببرند، افزود: در پنج ماهه اخیر ۱۱۰۰ نفر مرخصی روزانه و ۲۹۲ نفر نیز به مرخصی پایان حبس اعزام شده اند.

بیژنی ابراز داشت: با زیر ساخت خوب و مطلوبی که فراهم شده است امسال ۱۱۶۱ نفر از دادرسی الکترونیکی استفاده کرده که این هم در موضوع رعایت حقوق شهروندی و هم در صرف هزینه بسیار مؤثر بوده است.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عنوان کرد: تمام تلاش و همت دستگاه قضایی و نهاد های حمایتی کمک به زندانیان است بنابراین می طلبد که زندانیان با توسل به ائمه معصومین علی الخصوص حضرت مام حسین علیه السلام در بازسازگار خود برای بازگشتی آبرومندانه تلاش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha