حمایت کانون مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی کشور از «رستم قاسمی»

تهران- ایرنا- کانون کارفرمایی انجمن‌های صنفی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی کشور از انتخاب «رستم قاسمی» به عنوان وزیر راه و شهرسازی حمایت کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، کانون کارفرمایی انجمن‌های صنفی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی کشور با صدور بیانیه‌ای از انتخاب رستم قاسمی به عنوان وزیر راه و شهرسازی حمایت کرد.

در متن این بیانیه آمده است: همینک که با معرفی کابینه از سوی آیت‌الله دکتر رییسی برای آغاز فعالیت دولت مردمی برای شکل‌گیری ایران قوی هستیم، بر همه فعالان بخش خصوصی تکلیف است در کنار دولت‌مردان تلاش خود را برای تحقق اهداف ترسیم شده در اهداف نظام مقدس اسلامی در افق ۱۴۰۴ به کار ببندند. بسیار خرسندیم که سکان وزارت راه و شهرسازی با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به دست فردی داده خواهد شد که دارای تخصص، پاک‌دستی، سخت‌کوشی، تیزهوشی، شجاعت، صراحت و توان مدیریتی و کارنامه درخشان است.

این بیانیه می‌افزاید: رستم قاسمی سرمایه ارزشمندی است که آسودگی خاطر را برای فعالان حوزه سرمایه‌گذاری در بخش حمل‌ونقل و راه و مسکن به منظور تحقق اهداف بلند این حوزه فراهم خواهد آورد. قاسمی بیش از دو دهه در حوزه‌های مختلف فعالیت داشته و دارای اشراف فنی و مدیریتی و برنامه برای برون‌رفت از فضای تحریم و تبدیل این موقعیت به فرصت برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

در خاتمه بیانیه آمده است: امید است رای اعتماد قاطع و حداکثری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وی، راهگشای ادامه مسیر توسعه صنعت عظیم حمل‌ونقل، مسکن و راه باشد.

به گزارش ایرنا، رستم قاسمی که سابقه دو سال تصدی بر وزارت نفت را دارد، چهارشنبه هفته گذشته به عنوان وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی انتخاب و به مجلس معرفی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha