۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 2186
کد خبر: 84443042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محور بابلسر - بهنمیر پس از سه دهه بازگشایی شد

۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۷
کد خبر: 84443042
محور بابلسر - بهنمیر پس از سه دهه بازگشایی شد

ساری - ایرنا - قطعه پایانی محور بابلسر به بهنمیر به طول ۲ کیلومتر صبح امروز جمعه پس از سه دهه انتظار با حضور فرمانده پدافند هوایی ارتش بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا، این محور که در میان مردم محلی به جاده نیروی هوایی مشهور است ، تنها راه ارتباطی شهر بابلسر به بهنمیر بوده که سالها به دلیل عرض باریک با حوادث دلخراش رانندگی مواجه بوده و انتقادهای مردم محلی را به همراه داشته است. 

ایمن سازی و تعریض این محور که بابلسر را به بهنمیر وصل می‌کند حدود سه دهه سابقه دارد و مهم‌ترین علت به نتیجه نرسیدن برای حل مشکل هم علاوه بر نبود اعتبار ملی، مشکلات قانونی تملک زمین پادگان پدافند نیروی هوایی ارتش در این مسیر بوده است.

بزرگ ترین مانع تعریض این جاده دیواره شمالی پایگاه نیروی هوایی ارتش بود که به موازات جاده به طول ۲ کیلومتر  امتداد داشت. فاز اول تعریض این جاده در اردیبهشت سال ۹۸ پس از وقوع تصادف مرگبار در این مسیر و حدفاصل پادگان پدافند هوایی که منجر به مرگ دو جوان شدو درپی آن انتقاد مسئولان شهرستان بابلسر از جمله امام جمعه این منطقه را به دنبال داشت و در این زمینه از وزیر راه و شهرسازی خواستار شتاب بخشی به ایمن سازی و تعریض این مسیر شدند. آغاز شد.

طی ۲ سال اخیر با رایزنی های استانی و شهرستانی با مجموعه نیروی هوایی ارتش قطعه پایانی این محور که حد فاصل روستای تازه آباد تا سردرب نیروی هوایی است صبح امروز جمعه با حضور فرماند ه نیروی هوایی ارتش بازگشایی شد تا مشکل این محور برای همیشه مرتفع شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha