۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 1222
کد خبر: 84443044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس دادگستری خراسان شمالی: باید همه برای مهار کرونا وارد عمل شوند

بجنورد_ ایرنا_ رییس کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه در شرایط کنونی غلبه بر کرونا از اولویت های اصلی است افزود: تمامی مدیران بخش دولتی و خصوصی و یا مراکز مختلف خدماتی موظفند برای تامین سلامت مردم وارد عمل شوند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اسدالله جعفری روز جمعه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در اسفراین با تاکید بر آماده باش و پای کار بودن  تمامی مدیران دستگاه های اجرایی در شرایط کرونایی اظهار داشت: هیچ کس در بخش دولتی یا خصوصی که حضورش در شرایط کرونا نیاز است حق ندارد از زیر بار مسوولیت شانه خالی کند.

وی با اشاره به برخی دغدغه های مردم شهرستان اسفراین در حوزه فعالیت داروخانه ها و بدهی بیمه ها به حوزه سلامت  خواستار پیگیری و رسیدگی سریع از سوی مسوولان شد.

حجت الاسلام جعفری یکی از وظایف اصلی دادگستری را دفاع از حقوق عمومی عنوان کرد و گفت: در هر نقطه ای که رخنه ای در خدمات به مردم شناسایی شود بدون هیچ اغماضی با اخلالگران برخورد می کنیم.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی در حوزه سلامت مردم با هر گونه قاچاق دارو، تجهیزات و امکانات سلامتی مردم با قاطعیت برخورد می کند.

رییس دادگستری خراسان شمالی: باید همه برای مهار کرونا وارد عمل شوند

روند اجرای واکسیناسیون در اسفراین مطلوب است

فرماندار اسفراین نیز با بیان اینکه در شرایط کنونی مدیریت بیماری کرونا مهم ترین مسئله شهرستان است گفت : همه ظرفیت های شهرستان در اختیار ستاد مدیریت کرونا است.

مهدی کرامتی همچنین با تاکید بر نظارت، پیشگیری و تسریع در واکسیناسیون به عنوان مولفه های اصلی قطع زنجیره کرونا اظهار داشت:  برنامه ها متناسب با وضعیت بیماری در شهرستان پیش بینی شده است که درصورت نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.

وی  عملکرد شهرستان در حوزه  واکسیناسیون کرونا را مطلوب ذکر کرد و افزود: روند واکسیناسیون در  روزهای آتی در شهرستان افزایش قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

 شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد از ۱۲ تیرماه در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و از هفته جاری با افزایش ۱۵ درصد بیماران کرونایی ظرفیت بخش مراقبت های شهرستان تکمیل شده و اکنون  از مراقبت های ایجاد شده جدید برای خدمات دهی بیماران استفاده می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha