۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱:۱۳
کد خبرنگار: 2254
کد خبر: 84443406
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تیم نیروهای مسلح ایران برای مسابقات بین المللی وارد بلگراد شد

بلگراد- ایرنا- تیم یازده نفره نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شامگاه جمعه برای شرکت در مسابقات بین المللی نظامی روسیه وارد فرودگاه "نیکولا تسلا" بلگراد شد.

به گزارش ایرنا، هفتمین دور مسابقات بین المللی نظامی روسیه مانند سال‌های گذشته به میزبانی این کشور به عنوان محور اصلی مسابقات با حضور ۳۰ کشور شرکت کننده از جمله جمهوری اسلامی ایران در ۳۱ رشته در سطح بسیار گسترده‌ای از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۱۳ شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش برخی رشته‌های این رقابت‌ها علاوه بر روسیه، در کشورهای چین، هند، الجزایر، ویتنام، ازبکستان، ارمنستان، قزاقستان، بلاروس، صربستان، قطر و ایران برگزار می‌شود.

تیم نیروهای مسلح ایران در ورود به فرودگاه "نیکو تسلا" صربستان از طرف سرهنگ «علی محمدنژاد» وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در بلگراد مورد استقبال قرار گرفت.

تیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های صربستان که شامل تیراندازی، دو استقامت ۱۲ کیلومتری با مانع و گشت عملیاتی و تیراندازی می‌شود با دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها در چارچوب مسابقات بین المللی نظامی روسیه به رقابت می‌پردازد.

نخستین دوره این مسابقات بین المللی نظامی در سال ۲۰۱۵ به میزبانی روسیه و قزاقستان برگزار شد.

تیم نیروهای مسلح ایران در این مسابقات حضور فعال داشته و در برخی رشته‌ها نیز مقام‌هایی را کسب کرده است.

در سال‌های گذشته کشورها با تسلیحات ساخت روسیه در این مسابقات شرکت می‌کردند اما هم اکنون می‌توانند با تسلیحات و تجهیزات خود در این رقابت‌ها شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha