وزیر ورزش و جوانان بر توسعه ورزش روستایی در استان همدان تاکید کرد

همدان- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت که ایجاد و نامین زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش روستایی استان همدان باید به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود.

به گزارش ایرنا، "مسعود سلطانی فر" روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان دستگاه ورزش و جوانان استان همدان که در ساختمان وزارت ورزش و جوانان انجان شد، اظهار داشت: روستاها نیاز به تجهیز فضاهای ورزشی دارند و انتظار داریم ایجاد زمین‌های چمن روستایی در اولویت دستگاه ورزش استان همدان باشد.

وی با تاکید بر سرعت بخشیدن به تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در همدان، گفت: خوشبختانه این استان روی ریل توسعه قرار گرفته و شاهد موفقیت‌های روزافزون در این منطقه هستیم.

سلطانی فر با بیان اینکه همدان یکی از استان‌های برتر کشور در حوزه‌های مختلفی از جمله ورزشی، گردشگری، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی است، یادآور شد: در عرصه ورزش کسب افتخارات بزرگ و چشمگیری را توسز جوانان این استان در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم.

وی با تمجید از حضور "حمید سیفی" در راس دستگاه ورزش و جوانان استان همدان، گفت: سیفی از نام آوران ارزنده ورزش کشتی کشور است و به خوبی ورزش استان همدان را متحول ساخته است.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر نقش جوانان در آینده کشور، گفت: جوانان استان همدان از سرآمدان کشور در زمینه‌های مختلف به خصوص مشارکت‌های اجتماعی هستند و از این رو باید با برنامه‌ریزی اصولی از ظرفیت آن‌ها به‌ درستی و به نحو شایسته استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان، گفت: در مدت حضورم در این استان با حمایت و مشاوره وزیر و معاونان وزارتخانه، استاندار و نمایندگان مجلس به دستاوردهای خوبی دست یافته ایم.

"حمید سیفی"، جذب بی‌سابقه بودجه در حوزه عمرانی، احیای طرح‌های غیرفعال و شروع پروژه تکمیل سه سالن تخصصی شهید شمسی‌پور پس از ۱۴ سال، بهره‌برداری از چند طرح عمرانی، راه‌اندازی آکادمی رشته‌های مختلف ورزشی، تعیین محدوده اماکن و املاک ورزشی برای حفظ و حراست از اموال بیت‌المال، کسب چندین مدال در سطوح ملی و فراملی را از جمله اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر عنوان کرد.

سیفی با بیان اینکه با حمایت ویژه از قهرمانان، بهره‌گیری از نظر اندیشمندان، مجمع نمایندگان استان، جوانان و تمامی صاحب‌نظران باقدرت برای رسیدن به اهداف ترسیم شده تلاش خواهیم کرد، گفت: امروز توسعه همه جنبه استان همدان به خصوص در حوزه ورزش در راس قرار دارد.

استان همدان بیش از ۸۶ هزار ورزشکار در قالب ۵۰ هیات ورزشی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha