مدیرکل ورزش و جوانان همدان: وزیر ورزش نگاه ویژه به تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان دارد

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ساخت و ساز همه طرح‌های ورزشی در حال انجام است گفت: وزیر ورزش و جوانان نگاه ویژه به تکمیل طرح‌های نیمه تمام این استان دارد.

«حمید سیفی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دستاوردهای نشست‌های متعدد با حضور نمایندگان مردم استان همدان در مجلس و وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ثمره این جلسات سرعت بخشیدن به جذب اعتبارات مالی مورد نیاز برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در همه شهرستان‌های سطح استان است.

وی بیان کرد: در حال حاضر استان همدان دارای بیش از ۹۰ طرح ورزشی نیمه‌تمام است که در صورت تامین اعتبار از طریق منابع استانی و ملی تا پایان دوره نخست دولت سیزدهم عملیات ساخت آنها پایان می یابد و طرحها به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان: وزیر ورزش نگاه ویژه به تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان دارد

سیفی اضافه کرد: با همراهی و همدلی مسئولان اجرایی استان و نمایندگان مردم در مجلس دنبال به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه تمام گذشته هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: با مساعدت وزیر ورزش و جوانان کشور در دولت سیزدهم بسته‌های ورزشی متعدد در سطح شهرستان‌های استان همدان توزیع شد و این حمایت‌ها ادامه دارد.

وی یادآور شد: سعی داریم تمام طرح‌های نیمه تمام استان همدان را تا پایان دولت سیزدهم در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز به بهره برداری برسانیم.

استان همدان دارای بیش از ۶۰۰ فضای ورزشی سرپوشیده و روباز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha