تلاش فداکارانه جامعه پزشکی در دوران کرونا ستودنی است

بندرعباس- ایرنا. استاندار هرمزگان با صدور پیامی به مناسبت روز پزشک و قدردانی از جامعه پزشکان گفت: پزشکان مدافع سلامت در راستای درمان بیماران بویژه مبتلایان به کرونا تلاشی جهادگونه و فداکارانه دارند که خدمات شایسته آنان ستودنی است.

فریدون همتی روز دوشنبه با گرامیداشت فرارسیدن یکم شهریور روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا پزشک  برجسته ایرانی و روز ملی پزشک، یاد و خاطره تمامی پزشکان شهید مدافع سلامت را گرامی داشت و از تلاش جهادی و فداکارانه همه جامعه پزشکی به ویژه پزشکان فعال در استان هرمزگان در راستای درمان بیماران به کووید ۱۹ قدردانی کرد.
وی بیان داشت: یکم شهریور روز ملی پزشک، فرصتی مغتنم برای تجلیل از جامعه فرهیخته پزشکان ایران اسلامی است که با تمام توان در راستای سلامتی مردم و اعتلای هرچه بیشتر این سرزمین در زمینه علم و دانش پزشکی به تلاش می پردازند.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: کشورمان همواره از پزشکان متخصص، نامدار و توانمندی برخوردار بوده که از دوران حکیم ابوعلی سینا تاکنون، دستاوردهای ارزشمندی را در این عرصه ارائه نموده اند.
همتی خاطرنشان کرد: در دوره های مختلف تاریخ ایران، جهاد، ایثار و فداکاری پزشکان برای رسیدگی و درمان بیماران را شاهد بوده ایم که نمونه بارز آن در دفاع مقدس و پس از آن نیز در ۱۸ ماه گذشته و پس از شیوع ویروس منحوس کرونا بوده است.
وی یادآورشد: در یک سال و نیم گذشته همگان نظاره گر از خود گذشتگی و مجاهدت پزشکان در کنار دیگر اعضای کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت، برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در خط مقدم مقابله با این ویروس بوده اند که در این راه پزشکان بسیاری نیز به این بیماری مبتلا و حتی به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha