۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 83917722
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

خدمات پزشکی پس از انقلاب روند رو به رشدی داشته‌است

همدان ـ ایرناـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: دانش پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌سبب تلاش های مستمر پزشکان، دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی روندی روبه رشد داشته‌است و شاهد پیشرفت روز افزون آن و بی‌نیازی به بیگانگان بوده‌ایم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی روز شنبه با ارسال پیامی به مناسبت روز پزشک، اظهار داشت: پزشکان به سبب آنکه با سلامتی انسان سر و کار دارند منزلت و شرافت ویژه‌ای یافته‌اند و بشر از دیرباز به این حرفه به عنوان پیشه‌ای مقدس نگریسته است.

وی ادامه داد: یکم شهریورماه به مناسبت زاد روز دانشمند شهیر و فیلسوف گرانقدر حکیم ابوعلی سینا به‌نام روز پزشک نامگذاری شده و در دین شریف اسلام دانش پزشکی جز علوم ضروری و شریف‌ترین علوم به‌شمار آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های ایثارگرانه جامعه پزشکی، یادآوری کرد: امروز جامعه پزشکی به سبب خدمات ارزشمند خود مورد احترام و اعتماد آحاد مردم است.

وی افزود: پزشکان همواره در عرصه‌ها و مقاطع مختلف تاریخی با ایثار و از خود گذشتگی صحنه‌هایی ارزشمند را در اذهان جامعه و تاریخ به ثبت رسانده‌اند که نمونه بارز و عینی آن که این روزها شاهد آن هستیم عرصه مبارزه با بیماری کرونا و درمان بیماران مبتلا به آن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha