۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84445616
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مرکز تزریقات رمدسیویر رایگان در گناوه افتتاح شد

۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۳۱
کد خبر: 84445616
مرکز تزریقات رمدسیویر رایگان در گناوه افتتاح شد

گناوه - ایرنا - مرکز تزریقات رمدسیویر شهید "عبدالله نظری" ویژه بیماران کرونایی در گناوه به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه انصارالحسین (ع) این شهرستان و با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه در این آیین گفت: این مرکز که یکی از نیازهای ضروری برای بیماران کرونایی بویژه افراد بی بضاعت بود به همت بسیج جامعه پزشکی و همکاری و مساعدت خیران در طبقه دوم ساختمان درمانگاه رازی گناوه فعالیت خود را به صورت رایگان آغاز کرد.

سرهنگ شهسوار حاجی پور افزود: مرکز تزریقات رمدسیویر شهید عبدالله نظری گناوه با هفت تخت بیمارستانی و امکانات کامل به بیماران سرپایی کرونا برای تزریق داروی رمدسیویر به صورت رایگان و صلواتی خدمات دهی می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گناوه اظهارکرد: مکان این مرکز با همکاری شبکه بهداشت و درمان گناوه و مدیر درمانگاه رازی در اختیار مردم قرار گرفته است و نیروهای پرستاری آن متشکل از افراد بسیجی و داوطلب خدمت به مردم هستند.

امام جمعه و رئیس مجمع خیرین سلامت گناوه گفت: یکی از مشکلات روزهای اخیر مردم کمبود داروی رمدسیویر و  نیروی درمانی برای تزریق دارو بود که با افتتاح این مرکز کمک شایانی به بیماران کرونایی بویژه افراد بی بضاعت می‌شود.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی  افزود: با تلاش بسیج جامعه پزشکان و همکاری سپاه ناحیه انصار الحسین (ع ، خیران  و مجموعه شبکه بهداشت و درمان، مکانی در درمانگاه شبانه روزی رازی برای راه‌اندازی این مرکز  با کمک خیرین تجهیز شد.

وی گفت:  یکی از پزشکان و جمعی از بهیاران و پرستاران گناوه‌ای آموزش دیده بصورت جهادی و خودجوش اقدام به تزریق رایگان داروی رمدسیویر در این مرکز می‌کنند.

امام جمعه گناوه یادآورشد: این مرکز در دو نوبت صبح و بعداز ظهر و در دو بخش زنان و مردان روزانه ظرفیت تزریق بیش از ۷۰ داروی رمدسیویر را به بیماران کرونایی دارد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha