۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84445924
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساختمان قدیم منطقه آزاداروند برای بستری بیماران کرونایی درنظرگرفته شد

آبادان - ایرنا - معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در جنوب غرب خوزستان تکمیل شده گفت: ساختمان قدیم سازمان منطقه آزاد اروند در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار گرفته تا بیماران کرونایی در آن بستری شوند.

سید زین العابدین موسوی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: آبادان در شرایط بحرانی کرونایی قرار دارد و روزانه میزان ابتلای افراد به کرونا و مرگ و میر در این شهرستان رو به افزایش است.

وی افزود: با افزایش بی‌سابقه تعداد بیماران مبتلا به کرونا و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های منطقه، زنگ خطر به صدا درآمده و مجبور به استفاده از اماکن دیگر برای بستری شدن بیماران کرونایی هستیم.

فرماندار ویژه آبادان گفت: در این راستا پس از موافقت سازمان منطقه آزاد اروند ساختمان قدیم این منطقه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار گرفت که پس از تجهیز آن بیماران کرونایی در این ساختمان بستری خواهند شد.

موسوی بیان کرد: با روندی که هم اکنون در زمینه تعداد مبتلایان و بیماران بستری مبتلا به کرونا در آبادان وجود دارد، دور از انتظار نیست که در روزهای پیش رو، وضعیت از شرایط کنونی وخیم‌تر شود.

وی افزود: موج سنگین کرونا در حال اوج گرفتن است و هر روز شاهد ثبت آمار جانباختگان در گروه‌های سنی مختلف هستیم.

وی گفت: افراد جامعه هدف هر چه سریعتر برای دریافت واکسن خود اقدام کنند تا امنیت جانی مردم تامین شود و بیماران بدحال و تعداد فوتی‌ها را به حداقل برسانیم.  

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: به منظور کاهش آمار افراد مبتلا و بستری کرونایی، محدودیت‌ها در آبادان تشدید شده و انتظار می‌رود مردم به ویژه اصناف در این راه ما را یاری کنند.

موسوی، نسبت به کاهش استفاده از ماسک و عادی انگاری کرونا از سوی شهروندان ابراز نگرانی کرد و گفت: سهل انگاری در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه در استفاده از ماسک علاوه بر اینکه سلامت شهروندان را تهدید می‌کند، اقتصاد و پویایی این شهرستان را هم با چالش جدی روبه‌رو خواهد کرد.

هم اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان از جمله آبادان، خرمشهر و شادگان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha