۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 3134
کد خبر: 84446021
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تنها پیست استاندارد سمنان در اختیار هیات دو و میدانی استان نیست

سمنان- ایرنا- رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان با اشاره به اینکه تنها پیست دو و میدانی استاندارد استان در اختیار این هیات نیست گفت: هیات دو و میدانی در کنار استفاده از پیست استاندارد ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ولایت، می‌تواند از استهلاک این پیست نیز جلوگیری کند.

علی‌اصغر نصیری‌ گرجی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: سال ۹۸ برای اولین بار لیگ داخلی استان برگزار شد و تاثیر خوبی بر آمادگی ورزشکاران برای مسابقات کشوری داشت اما در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ به دلیل شیوع کرونا این لیگ ادامه نیافت.

وی افزود: همچنین به دلیل تعطیلات کرونایی پی در پی، ورزشکاران از میدان دور ماندند و آمادگی بدنی آنان کاهش یافت.

رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان گفت: امسال با استفاده از تجربیات سال گذشته، لیگ قهرمانی استان به منظور انتخاب بازیکنان برای مسابقات کشوری برگزار شد اما به دلیل تعلیق لیگ داخلی استان، آمادگی ورزشکاران پایین‌تر از سال‌های گذشته است.

نصیری‌گرجی بیان کرد: مسابقات لیگ قهرمانان کشور امسال برگزار می‌شود و تیم‌های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان استان سمنان نیز آماده اعزام هستند اما شرایط کرونا باعث تعویق مداوم این مسابقات می‌شود.

وی با بیان اینکه لیگ قهرمانان کشور سه مرحله‌ای است گفت: مرحله اول این مسابقات در تهران، مرحله دوم در اراک و مرحله سوم در مشهد برگزار می‌شود.

رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان با اشاره کمبود تجهیزات سخت‌افزاری و سرانه فضای ورزشی دو و میدانی استان سمنان گفت: استان سمنان ظرفیت میزبانی مسابقات کشوری را دارد و کمبود تجهیزات را در مسابقات کشوری، فدراسیون تامین می‌کند.

به گزارش ایرنا، هیات دو و میدانی استان سمنان ۲۲۰ ورزشکار سازمان یافته دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha