رئیس اتاق بازرگانی فارس: از اقدامات علمی در حوزه اقتصاد حمایت می‌کنیم

شیراز- ایرنا- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: از هر اقدام و کوشش علمی در حوزه اقتصاد حمایت می‌کنیم و معتقدیم که علم می‌توانند ابزار مهمی برای حرکت صحیح و ریل گذاری مناسب در حوزه اقتصاد کشور باشد.

روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس در مطلب دوشنبه خود به نقل از جمال رازقی، دوشنبه در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی فارس و دفتر مطالعات دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق (ع) در شیراز افزود: سال‌هاست اقتصاد ما با مشکلات ساختاری مواجه است و امروز و در این مقطع باید بخش‌های مختلف باید بکوشند و در زمینه اصلاح ساختارها گام‌های اساسی بردارند تا ضمن ریل گذاری صحیح، چشم انداز مناسبی را هم بتوان تدوین و مشخص کرد.
وی، ضمن ابراز خرسندی از رویکرد دانشگاه امام صادق (ع) در پرداختن به مسائل واقعی نظام اقتصادی ادامه داد: امضای این تفاهم نامه آغاز حرکتی جدید در جهت طراحی و پیاده سازی ابتکارهای نو برای همکاری‌های ‌مشترک است.
بر اساس این مطلب در تفاهم‌نامه همکاری اتاق بازرگانی فارس و دفتر مطالعات دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق (ع) به مواردی همچون مشارکت‌های علمی و اجرایی، کیفیت همکاری‌ها و نحوه اجرای تعهدات در ضمن تشکیل یک کمیته مشترک تام الاختیار تاکید شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha