فرماندار: ۴۸ طرح طی هفته دولت در میاندوآب به بهره‌برداری می‌رسد

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه میاندوآب‌ گفت: ۴۸ طرح عمرانی و خدماتی با هزینه حدود ۳۱۲ میلیارد ریال در این شهرستان همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

حسام شیرازه‌محبت روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها شامل ۴۱ پروژه عمرانی با صرف ۲۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، ۶ پروژه تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با ۸۰ میلیارد ریال و  یک پروژه آموزشی با ۱۱ میلیارد ریال است که در طول این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در مجموع برای این طرح‌ها ۳۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: در قالب این طرح ها همچنین سه طرح گاز رسانی به روستاها و ۱۲ طرح مخابراتی نیز به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح  آنها شاهد بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی روستاهای شهرستان میاندوآب از نعمت گاز و پوشش ۱۰۰ درصدی مناطق شهری و ۹۰ درصدی روستاها از اینترنت پرسرعت خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی تمامی روستاهای میاندوآب از نعمت گاز بهره مند می‌شوند، اظهار داشت: ۶ طرح برق‌رسانی، طرح‌های عمران شهری، طرح‌های بهسازی مساکن روستایی و آسفالت معابر روستایی از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری طی هفته دولت در میاندوآب است.

فرماندار میاندوآب‌ اضافه کرد: در کنار طرح‌های یاد شده یک باب مدرسه ۶ کلاسه روستایی با صرف ۱۱ میلیارد ریال در روستای "تپه‌چلیک" و سه واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستاهای "سوگلی‌تپه" و "گوگ‌تپه" با صرف هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هرکدام با زیربنای ۶۰ متری افتتاح می شود.

شیرازه‌محبت اظهار داشت: همچنین تاسیسات جمع آوری فاضلاب نیز که از نیازهای ضروری در میاندوآب به شمار می‌رود، با احداث شبکه جمع آوری به طول ۱۰ کیلومتر با هزینه ۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه امسال به علت شرایط کرونایی، برنامه‌های هفته دولت متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، افزود: در راستای مدیریت بهتر این بیماری، برگزاری برنامه‌ها در هفته دولت در میاندوآب براساس پروتکل‌های بهداشتی و با نظارت شدید خواهد بود و در هر حوزه با حضور مدیر متولی و تعدادی از مدیران برگزار خواهد شد.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رییس جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha