سعید عمرانی روز سه شنبه در دیدار با اعضای ستاد بحران سازمان بهشت زهرا (س) اظهار داشت: مجموعه سازمان بهشت زهرا (س) این معنویت که با تأسی از فرهنگ عاشورا، تکریم مردم داغدار را که در بدترین شرایط روحی برای انجام امور متوفی به بهشت زهرا (س) مراجعه می کنند را در دستور کار خود دارند.
وی افزود: گزارش ها و شواهد به خوبی از حفظ پروتکلها و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مدیریت با برنامه در بهشت زهرا (س) خبر می دهد و به طور قطع خدمات رسانی شایسته مدیریت و کارکنان این سازمان در بحران کرونا برای آیندگان در تاریخ به عنوان برگ زرینی ثبت خواهد شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: خدمات رسانی بهشت زهرا (س) در زمره خدمات سخت و طاقت فرسا قرار دارد و به واسطه انجام امور متوفی به دست پرسنل شریف، این واجب کفایی که به عهده تمام افراد جامعه است به خوبی به انجام می رسد.
فرمانده بسیج قوه قضائیه اضافه کرد: آن چیزی که خداوند تبارک و تعالی در آیات و روایات به عنوان عمل صالح به آن اشاره و تاکید دارند و همه بندگان را به سوی آن به عنوان مقصد اصلی هدایت کرده است؛ به نظر می رسد که در نوع خدماتی که کارکنان بهشت زهرا(س) به مردم داغدار ارائه می کنند متجلی و نمایان می شود؛ بدین معنا که خدمت کردن بی منت و همراه با تکریم به خلق خدا در شرایط سخت عین عمل صالح است.
در ابتدای این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و رییس ستاد بحران سازمان بهشت زهرا(س) گزارشی از ۱۹ ماه تلاش و مجاهدت بی وقفه کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) ارائه و در پایان معاون دادستان کل کشور از کارکنان با اهداء لوح قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران و جهان به لحاظ تجهیزات و مراجعه کننده، در جنوب تهران واقع شده است که فعالیت رسمی این آرامستان در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز شد.
آرامستان بهشت زهرا (س) ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت اما در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی (فاز ۲) به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی (فاز ۳) به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.
بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۶۰۰ هزار جسد را در خود جای داده است.
نظر شما