۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 2092
کد خبر: 84447470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شاهرود: دولتمردان با خدمت به مردم امیدآفرینی کنند

 شاهرود - ایرنا - امام جمعه شاهرود گفت : تعیین اولویت های کاری دستگاه های اجرایی برای امیدآفرینی و اعتمادسازی بیشتر در جامعه وظیفه اصلی دولتمردان است.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی روز سه شنبه در نخستین روز گرامی داشت  هفته دولت در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: تعیین اولویت ها و رعایت آن در خدمت رسانی بهتر به مردم  در حوزه اختیارات  مسوولان دستگاه های اجرایی بسیار ضروی است.

وی تاکید کرد: پیشگیری ها و رعایت اولویت ها در خدمت رسانی به مردم امید آفرینی و اعتماد سازی بیشتربه نظام اسلامی  در جامعه را تقویت خواهد کرد.

امینی افزود: بهترین خدمت و پاسداری از نظام اسلامی به گونه ای است  که امید در مردم را  تقویت کند.

وی با بیان  حدیثی از امام حسین (ع) که  نیازهای مردم به سوی مسوولان نعمت الهی است، ادامه داد:  دولت ها در ۴۲ سال انقلاب اسلامی مجموعه نظام اسلامی، با همه فراز و نشیب ها ، تحریم ها و برخی سوء مدیریت ها، منشا خدمات ارزنده  ای بودند.

وی با اشاره به اینکه برای دولتمردان از ۲ شهریور تا همین زمان درسال آینده یک  سال خدمتی محسوب می  شود ،  تاکید کرد: دلتمردان در این یکسال نقاط ضعف و قوت  خدمتی را  بررسی و بر رفع و تقویت آن همت گمارند.

به گفته وی ، دستگاه های اجرایی باید بیشتر به این نکته توجه کنند که پیشگیری بهتر از درمان است و این اصل بهداشتی را به همه امور سرایت دهند.

وی  ابراز داشت:  مشکلات مردم در اصناف و گروهای مختلف باید به طور دقیق و قبل از تبدیل شدن به آسیب های اجتماعی رصد،  شناسایی و رفع گردد.

به گفته وی، هرچند برخی رخداد ها همانند حوادث غیرمترقبه هستند، باید نظام اداری در پیشگیری چابک تر عمل کند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا برنامه های مذهبی ایام محرم را برگزار کردند، اظهار داشت: مناسبت های ملی بزرگداشت هفتم تیر و هشتم شهریور هم همانگونه که شایسته اخلاص این شهیدان است باید برگزار  و الگوسازی برای نسل جوان شود.

در هفته دولت امسال  ۵۴ طرح عمرانی و پنج طرح اقتصادی در حوزه های آب، برق، گازرسانی،راه ، بهسازی معابر و کشاورزی در شهرستان شاهرود با اعتباری بالغ بر ۷۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

پارسال ۸۸ طرح عمرانی و ۱۰ طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.      

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵۴ هزار کیلومتر وسعت در شرق استان سمنان قرار دارد.   

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha